Mgliste wspomnienie

Cześć!

Dziś prezentuję zdjęcia ze spaceru po mieście pewnym mglistym popołudniem. Warunki do fotografowania były słabe, ale udało się cokolwiek z tego spaceru wyciągnąć.

DSC_1214_111

Spacerowaliśmy moimi ulubionymi ścieżkami. Zrekonstruowana fontanna Potop, uważam, ma swój urok.

DSC_1228_111

I choć bardzo nie lubię pająków, to powyższe jego mieszkanko całkiem mi się spodobało. Całe szczęście nie było domownika…

DSC_1233_211

To jedno z moich ulubionych zdjęć. Nie wiem czemu.

DSC_1250_211

DSC_1276_11

Woda jest wdzięcznym tematem do fotografowania.

DSC_1260_111

Ładny budynek, szkoda tylko, że zaniedbany. Ale może, może…

DSC_1294_111

I na koniec miłe miejsce. Bardzo miłe. Taaaaa 😉

Trzymajcie się ciepło!

dancewiththecamera

6 Comments Add yours

  1. rokita pisze:

    Zżera mnie zazdrość, że to nie ja wpadłam na pomysł na takie fantastyczne kadry 😦

    1. Niech Cię nic nie zżera lepiej, bo ja czekam na crumble 😛 A jeśli aż tak bardzo zazdrościsz, to śmigaj w miasto i zrób jeszcze lepsze kadry! 🙂

      1. rokita pisze:

        ja? i lepsze? nie no sorry, ale ja wymiękam zarówno sprzętowo jak i umiejętnościowo 😛

        1. Oj przestań, bo się zawstydzę!

  2. rokita pisze:

    I jeszcze jedno co tu dużo mówić, Bydgoszcz jest piękna, tutaj nawet stare obdrapane kamienice mają swój urok 😉

    1. Generalnie się zgadzam, choć niektóre kamienice to jednak mogliby odremontować, bo Długa na przykład trochę straszy miejscami. Ale podtrzymuję – Bydgoszcz jest piękna! 🙂

Skomentuj

