Trójmiejskie zakątki

Hellou!

Na początek jedno ogłoszenie. Na daną chwilę planuję dodawanie postów raz w tygodniu – w sobotę, koło południa. Z biegiem czasu będę w stanie zweryfikować, czy jestem w stanie wrzucać wpisy częściej, np. 2 razy na tydzień.

Ok. Lecimy ze zdjęciami. Dziś, jak widać po tytule, zamieszczam fotografie z krótkiego wypadu nad nasze cudowne morze :), a konkretniej – z Trójmiasta.

DSC_3043_111111

Pogoda całe szczęście była nie najgorsza. Nie padało, słonko przyświecało, choć niekiedy tak wiało, że istotnie można było przemarznąć.

DSC_3089_111

DSC_3175_111

Muszę przyznać, że pierwszy raz tak naprawdę odkryłam Gdańsk. Bywałam w tym mieście w dzieciństwie, ale dopiero teraz, wędrując spokojnie uliczkami w centrum miasta, poznałam urok Gdańska. Wizyta była zdecydowanie zbyt krótka, aby w całości zwiedzić Gdańsk, więc na pewno jeszcze tu wrócimy :).

DSC_3185_111

Po całkowitym przewianiu przyszła pora na małą przerwę.

DSC_3255_111

I chyba wszyscy się ze mną zgodzą, iż zachód słońca nad morzem jest uroczy :).

DSC_3343_111

Przy okazji zrobiliśmy mały trip wspominkowy do Sopotu, gdzie odwiedziliśmy stare miejsca, odbyliśmy spacer po Monciaku, ufajdaliśmy się goframi, a ja pierwszy raz rozgryzłam ziarenko kawy… I w ogóle mmmm :).

DSC_3441_111

DSC_3470_111

Lubię Sopot.

A Gdynia? A w Gdyni pogoda była słaba, więc chwilę połaziliśmy, zjedliśmy chyba najsmaczniejsze dotychczas pączki (omnomnom), przejechaliśmy się trolejbusem i wróciliśmy do Gdańska.

DSC_3515_111

To by było na tyle. Niestety.

Czołem!

dancewiththecamera

2 Comments Add yours

  1. Mnich pisze:

    Też załączył mi się sentyment… Sopot… 😉 A ta wieża z ptakami – jak z Dzwonnika z Notre Dame – i znowu miłe skojarzenia…

    1. Nie ma co ukrywać – pamiętny Sopot to był… zacny wyjazd 😉

Skomentuj

