Spacer zimową porą

Witajcie!

Za oknem rasowa zima zachęca do spacerów. A ponieważ taką zimę to my lubimy, toteż odpowiedzieliśmy na jej zaproszenie i w Nowy Rok wybraliśmy się na małą wycieczkę w niedalekie okolice.

Gdy w końcu się zebraliśmy i wyruszyliśmy w naszą krótką podróż, przywitało nas piękne słońce… Zachodzące słońce.

DSC_6579_111

Początkowo obawiałam się, iż jedynym efektem spaceru będzie przemarznięcie Nikodema. Było pochmurno i nie do końca wierzyłam, że czysty okular w czymkolwiek pomoże.

DSC_6585_111

A jednak po czasie mogę stwierdzić, iż kilka zdjęć nawet mi się podoba. Co więcej – do przyjęcia jest też mała sesja, która być może niebawem się tu pojawi.

DSC_6593_111

DSC_6597_111

DSC_6599_211

Lubię włóczyć się po owym parku w Ostromecku. Wprawdzie znam już go praktycznie jak własną kieszeń, a mimo wszystko z przyjemnością się tam wraca.

DSC_6611_211

DSC_6632_211

DSC_6639_211

Jak widać po pogodzie, ostatnie zdjęcie pochodzi z moich starszych zasobów. Stwierdziłam, że skoro pokazuję Ostromecko, to wypadałoby również zaprezentować i sam pałacyk. Tak więc oto i on.

P1080457_111

Całkiem przyjemne miejsce gdy chcesz się wybrać na spacer, a nie masz zbyt dużo czasu by ruszyć gdzieś dalej. Dobrze sprawdza się również do nauki na letnią sesję i siorbania zimnego salty lassi 🙂 Polecam.

Tyle na dziś. Do zobaczenia niebawem!

dancewiththecamera

12 Comments Add yours

  1. budzu pisze:

    Ostromecko jest zdecydowanie urocze:) A trzecie i czwarte zdjęcie są świetne:D Szkoda tylko, że aura teraz mało fotogeniczna, chociaż też nadaje pewien klimat^^ Może mogłabyś powtórzyć te ujęcia jak przyroda będzie bardziej łaskawa:)
    A takiej zimy to my nie lubimy zdecydowanie. O! :p

    1. W Ostromecku bywam stosunkowo często, także będzie okazja do zdjęć przy lepszej pogodzie 😉 A ostatniego zdania udam, że nie widziałam 😛

  2. rokita pisze:

    Nie byłam jeszcze w Ostromecku, aż wstyd się przyznać, ale jakoś tak, nie było okazji, tak czy inaczej słyszałam, że to bardzo dobre miejsce na sesje fotograficzne, no i Twój post tylko potwierdza te plotki 🙂

    1. Wstyd i hańba! Ale już – nikoś w łapę i naprawiać swój błąd! 😀

    2. budzu pisze:

      Jakże to tak?!:p Nie trzeba mieć nawet pociągów fotograficznych, żeby tam jechać i miło spędzić czas, czego jestem chodzącym przykładem:p Łap którąś pociechę albo mamę i zasuwaj!:D

      1. Rzekła Budzu-Dobra-Rada 😀

        1. budzu pisze:

          Ty zamiast tutaj kpić z koleżanki powiedz mi, czy można zamawiać sobie tematy wpisu?:P

          1. Może, może. Jak powalisz mnie tematem na kolana to podejmę się wyzwania. Ale to zapraszam do kontaktu prywatnie, a nie w komentarzach 🙂

      2. rokita pisze:

        może jak zrobi się trochę cieplej 🙂

  3. budzu pisze:

    Ołkej:D Choć raczej Cię nie powali:p

  4. Mnich pisze:

    TAKICH kolorów nie spodziewałem się w najśmielszych wyobrażeniach!
    Piękne skutki spacerku!

    1. A widzisz? Można? Można! 🙂 Wbrew pozorom całkiem niezła pogoda była do zdjęć 🙂

Skomentuj

