2/52

Hellou!

I tak oto minął drugi tydzień nowego, 2014 roku.

Tym samym mija drugi tydzień mojego wyzwania – Projekt „Moje 52”! Podobnie jak w zeszłym tygodniu, tak i w tym, zdjęcie wymagało poczynienia pewnych przygotowań.

W tym tygodniu zaprezentuję kolejny efekt zabawy z bokeh, jednak osiągnięty w zupełnie inny sposób.

Ponownie wykorzystałam fakt, iż trwa okres poświąteczno-choinkowy. I ponownie posłużyła mi ozdoba choinkowa, jednakże tym razem są to włosy anielskie. W tym przypadku ważne jest po prostu, aby było to coś, co będzie odbijać światło i się mienić. Tutaj myślę, że można kombinować.

W tym tygodniu jestem trochę bardziej zadowolona z efektu mojej pracy, który wygląda następująco:

DSC_6818_211

Patrzcie i krytykujcie 😉

Zgodnie z prośbą pod zdjęciem z pierwszego tygodnia wyzwania, poniżej zamieszczam istotne kwestie techniczne. Otóż do wykonania tła posłużyły mi wspomniane wcześniej stare i wysłużone włosy anielskie (w kolorze złotym), przewieszone przez bardzo profesjonalny kij od mopa. Do podświetlenia użyłam jednej, równie profesjonalnej lampki nocnej, ustawionej mniej więcej na godzinie 10 względem włosów anielskich. Na pierwszym planie jest świeczka. To jedyne źródła światła. Ponownie MANUALNE ostrzeniemaksymalnie wyostrzona świeczka (a dokładniej knot z płomieniem), dzięki czemu w tle, na anielskich włosach utworzył się bokeh. Przysłona również ponownie maksymalnie otwarta. Standardowo – fotograf w trybie maksymalnej cierpliwości 🙂

Tym zdjęciem kończę bokeh w Projekcie „Moje 52”. Przynajmniej na najbliższy czas 🙂 Ile można 😛

Mam nadzieję, że przypadło do gustu, choć trochę.

Czołem!

dancewiththecamera

6 Comments Add yours

  1. budzu pisze:

    A czym się profesjonalny kij od mopa różni od amatorskiego? o.0

    1. A tym, że o zwykły kij od mopa byś nie zapytała 😛 widzisz, wystarczy dopisek „profesjonalny” a od razu wzbudza zainteresowanie 😛

  2. budzu pisze:

    :p W sumie tak wrzucać zdjęcia dwa razy w tygodniu to kupa roboty

    1. Jak się człowiek dobrze zorganizuje, to jest całkiem spoko. Nie mówię, że to lajcik, ale nie narzekam.

  3. rokita pisze:

    świetny efekt 🙂

Skomentuj

