4/52

Sieeeemanko!

Styczeń upływa. Idzie luty, może w końcu nadejdzie i wiosna. Ale jak na razie jedynie nadszedł czas na 4 zdjęcie mojego wyzwania! 🙂

Prezentowana dziś fotografia należy do tych… luźniejszych 🙂 Ostatni tydzień minął pod znakiem relaksu i nie testowałam żadnych nowych technik. Oto co udało mi się stworzyć:

P1190217_221

Takie tam serduszko z laski cynamonu.

Żadnych wyjątkowych spraw technicznych nie ma, jedynie znów wymagało trochę cierpliwości 🙂

Mam nadzieję, że pomimo swojej prostoty, zdjęcie Wam się spodoba.

Do „przeczytania” niebawem!

dancewiththecamera

2 Comments Add yours

  1. budzu pisze:

    Wiedziałam, że natchnienia Ci nie zabraknie:) Bardzo fajnie wyszło:)

    1. Jak to dobrze, że ktoś we mnie wierzy 🙂

Skomentuj

