Moje miasto w czerni i bieli

Witajcie!

Nadszedł czas na kolejny spacer z aparatem po moim pięknym mieście 😉 Choć dziś w trochę innym stylu. Będzie krótko, zwięźle i czarno-biało 🙂

Na początek mała zagadka:

DSC_4507_411

Kto wie co to za budynek został uwieczniony na powyższym zdjęciu? 😉


DSC_4519_1211

Przechodzący na tle spichrzów.

DSC_4526_1211

Katedra od strony Opery.

DSC_4568_2111

I mała, płochliwa kicia 🙂 Uciekała przede mną.

DSC_4582_111

DSC_4586_111

Nowa Łuczniczka stojąca przy Operze.

DSC_6384_1211

Kościół św. Trójcy.


A na koniec znów coś godnego polecenia. Wpis Pauli (onelittlesmile) o szanowaniu cudzego czasu. Warto przeczytać co ma w tej kwestii do „napisania”, a w wolnej chwili w ogóle zapoznać się z jej blogiem. Ja to mam jakieś takie wyjątkowe szczęście do trafiania przypadkowo na ciekawe blogi. Nie wiem czy dane mi będzie kiedyś poznać ich autorów, ale cieszę się, że chociaż trafiam na ich blogi 🙂


Tyle na dziś. Mam nadzieję, że Wam się podobało 🙂

Fantastycznego weekendu życzę!

dancewiththecamera

6 Comments Add yours

  1. Ja pisze:

    Na pierwszej fotce masz pocztę główną w Bydgoszczy ;)))

    1. 🙂 Ja ma rację 🙂 (zabrzmiało trochę jak „Kali ukraść” 😀 )

  2. rokita pisze:

    Zdj nr 1 to poczta główna, coś trudniejszego proszę 😛

    1. Spokojna Twoja rozczochrana, Rokita – planuję różne zagadki i postaram się, aby były trudniejsze 🙂

  3. El Burro pisze:

    Marzy mi się spacer po mojej ukochanej Bydgoszczy w wiosennym słońcu:)! Zdjęcia oczywiście bardzo ładne;).

    1. Dziękuję 😉 Mi również marzy się już wiosenny spacer 🙂 Koniec zimy!

Skomentuj

