Pod szkłem uwięzione

Heeeeloooł…auć!

Już myślałam, że nic się dziś nie pojawi. Siła wyższa. Jednak staram się zawsze, za wszelką cenę, coś przygotować, żeby nie zawieść moich czytelników. Tak więc jest sobota, godzina 8:22, a ja dopiero tworzę ten wpis.

Dziś będzie naprawdę krótko, jak nigdy wcześniej.

Jako że zbliżają się Walentynki, a niektórzy szalenie to święto uwielbiają (ja osobiście nie za bardzo), to prezentuję coś w tym temacie, z moich starych zasobów 🙂

P1090770_141

P1090769_211

P1090749_111

Mam nadzieję, że pomimo swojej zwięzłości, wpis Wam przypadnie do gustu. W końcu o zdjęcia na tym blogu głównie chodzi a nie moje wywody 🙂 Trzymajcie się ciepło!

Auć, auć!

dancewiththecamera

 

8 Comments Add yours

  1. budzu pisze:

    Uroczo^^ Swoją drogą nieźle wypolerowane kieliszki:D:

  2. rokita pisze:

    Śliczne zdjęcia, wyglądają bardzo profesjonalnie jak te, które wykorzystuje się jako tło do jakiś mądrych, życiowych cytatów. Podoba mi się!

    1. Cóż, ja żadnego mądrego, życiowego cytatu do zdjęć nie załączyłam. Mam nadzieję, że nie tracą przez to na wartości 😛 Cieszę, że się podobają 🙂

  3. rokita pisze:

    Nie, nie tracą, skądże! tak po prostu mi się tylko skojarzyło 🙂

  4. Mnich pisze:

    Gratulacje! Pomysł połączenia biżuterii, kardiofizjologii i akcesoriów alkoholowych nie co dzień i nie każdemu przyszedłby do głowy. – Zawsze podziwiam Twoją wyobraźnię 😉

    1. 🙂 Hehe, dziękuję 😉

Skomentuj

