Kropla w kroplę

Cześć!

Zgodnie z Waszymi życzeniami, które napływały do mnie różnymi drogami, prezentuję dziś pozostałe fotografie z mojej ostatniej wodnej sesji 🙂

Tak jak już pisałam przy okazji wpisu 6/52, w trakcie rozgryzania tematu trochę kombinowałam z ustawieniami. Tak więc poniższe zdjęcia różnią się trochę sposobem wykonania.

Oto co udało mi się osiągnąć:

1.

DSC_7204_1234

2.

DSC_7206_1234

3.

DSC_7207_1234

Zdjęcia 1-3 wykonałam przy ustawieniach: f5.6, ISO 400, czas 1/1000s, bez użycia lampy.

Zdjęcie nr 3 jest jednym z moich ulubionych. W środek rozbryzgu po pierwszej kropli wpadła ułamek sekundy później kropla druga, tworząc w środku komin 🙂

4.

DSC_7212_1234

5.

DSC_7217_2234

6.

DSC_7219_1234

7.

DSC_7220_1234

8.

DSC_7221_1234

9.

DSC_7222_1234

Tymczasem zdjęcia 4-9 wykonałam z wykorzystaniem ustawień: f5.6, ISO 400, czas 1/200s, z użyciem lampy.

Dziś mało pisaniny z mojej strony, bo co tu pisać? 🙂 Woda jest wdzięcznym tematem do fotografowania. Jeszcze dużo ćwiczeń przede mną, żeby choć w zadowalającym stopniu opanować temat. Niemniej jednak powyższe fotografie to najlepsze co udało mi się uzyskać, podczas mojej pierwszej styczności z fotografowaniem rozbryzgu wody.

Z radości, jaką dostarczyła mi Złota Justyna (tworząc ten wpis jednym okiem oglądałam jej piękny bieg), zdradzę Wam jedną małą tajemnicę – to nie ostatnie moje zabawy z wodą w projekcie 52 🙂

Do zobaczenia!

dancewiththecamera

4 Comments Add yours

  1. budzu pisze:

    Zdj nr 8 jest rewelacyjne^^ fajnie Ci to wyszło wszystko^^

  2. Mnich pisze:

    Zdjęcia 1 – 3 są bardziej tajemnicze. Brak cienia i wszechobecność światła sprawiają wrażenie, jakby cały obiekt był nie z tego świata – odległy. W pozostałych zdjęciach już odniosłem wrażenie większej naturalności, bliskości, oczywistości… Widać już wyraźnie kieliszek, jego odbicie i refleksy. Nawet odrobinę inna ostrość pozwala wyraźnie uchwycić wzrokiem zmarszczki na wodzie przy szklanych krawędziach.
    – Te tajemnicze, to jedne z najlepszych zdjęć, jakie w życiu widziałem, ale i pozostałe mają niezwykły urok. Dzięki za to!

    1. A ja dziękuję za miłe słowa 🙂 Cieszę się, że zdjęcia się podobają. Takie komentarze dają siłę i niezwykle motywują! 🙂

Skomentuj

