7/52

Witam!

Aż trudno uwierzyć, że to już mija 7 tydzień 2014 roku.

Tak jak zdradziłam Wam ostatnio – nie skończyłam jeszcze mojej przygody z fotografowaniem wody. Tym razem podeszłam do tematu z trochę innej strony.

W trakcie fotografowania całkiem dobrze się bawiłam. I choć miało to wyglądać  inaczej, to po przejrzeniu wszystkich wykonanych przeze mnie ujęć, nie mogłam dokonać innego wyboru 😀 Uwierzcie mi 😛

Tak też oto prezentuję fotografię, która rozwaliła system:

DSC_7345_21

Tak, tak, nie trafiłam 😛

Od strony technicznej wyglądało to podobnie jak w zeszłym tygodniu. Do wykonania zdjęcia posłużył mi sporej pojemności kieliszek, do którego usiłowałam (słowo-klucz 😛 ) wlewać wodę z pewnej wysokości. W tle umieściłam kolorową kartkę. Przysłona f5.6, ISO 400, czas ekspozycji 1/200s. Migawka wyzwalana przy pomocy pilota. Ostrość ustawiona manualnie na środek kieliszka. Z powodu niesprzyjających warunków i braku zadowalającego światła naturalnego, zostałam zmuszona do wykorzystania lampy błyskowej. I przy tego typu fotografii, oprócz cierpliwości, przydatna będzie również zdolność trafiania do celu strumieniem wody z pewnej wysokości 😛

Enjoy! Podziwiajcie, komentujcie, krytykujcie! 🙂

Do przeczytania wkrótce. Powoli, powoli szykuję pewne zmiany 🙂 Ale to jeszcze trochę 😉

Czołem!

dancewiththecamera

8 Comments Add yours

  1. budzu pisze:

    Gdzie Ty masz taką ścianę?:D Zdjęcie fajne:) w sumie dobrze, że nie trafiłaś, ale może czas na okulary?:p

    1. Jakbyś czytała kwestie techniczne, to wiedziałabyś, że to nie ściana 😀 Jeszcze mi na tyle nie odbiło, żeby mieć tęczowe ściany 😀
      Okulary… No cóż, rozważam od pewnego czasu 😀 A jak taki z Ciebie cwaniak, to postaw na stole szklankę i spróbuj trafić do niej np. wodą z butelki z wysokości ok. 1 metra. Albo i wyższej. Zobaczymy, czy Ci te Twoje pingle w czymkolwiek pomogą 😛

  2. rokita pisze:

    wow, wyszło jak zwykle, czyli po prostu świetnie 🙂

  3. budzu pisze:

    Omijam rzeczy których nie rozumiem:p patrzę tylko na efekt, a ten jest super:D
    moje pingle to tylko ściema i tak jestem ślepa:p

    1. To dobrze byłoby jednak czasem czytać cały tekst, bo pojawiają się w nim pytania 😛 Szczególnie uczulam, bo na dniach pojawi się dość istotny dla mnie post z pytaniami właśnie 😛

  4. Zajebista fotka!!!!!!! Trafiłam tu po raz pierwszy i chyba zostanę na dłużej 🙂 http://www.zebravpaski.blogspot.com/

    1. WOW, dzięki za miłe słowa! 🙂 Cóż, tak naprawdę do planowałam trafić wodą do kieliszka, ale jakoś mi nie wyszło… Ale to chyba dobrze 🙂

Skomentuj

