Czas na Was!

Siemanko po raz drugi!

5 minut temu opublikowany został mój standardowy sobotni wpis. Jednak w ramach bonusu jest i drugi, w którym Wy możecie się wykazać a jednocześnie bardzo mi pomóc. Celowo rozbiłam sobotę na dwa osobne wpisy, żeby komentarze dotyczące zdjęć nie mieszały się z tym, o co Was dziś poproszę.

Otóż mam do Was kilka pytań dotyczących mojego bloga. Byłabym wdzięczna, gdybyście mi na nie odpowiedzieli, gdyż pomogłoby mi to w jego rozwoju, nad którym zaczynam powoli ale i intensywnie myśleć.

Poniżej zostawiam wypunktowanych kilka kwestii, które mnie nurtują i na temat których chciałabym, abyście się wypowiedzieli w komentarzach 🙂

  1. Szablon. Co o nim myślicie? Czy jest przejrzysty i czytelny? A może staroświecki i wolicie coś bardziej „nowoczesnego”?
  2. Zdjęcia. Odpowiada Wam taka forma prezentowania fotografii? Czy może lepiej, gdyby NA PRZYKŁAD każde zdjęcie miało swoją ramkę? A może jeszcze coś innego? Dochodziły mnie głosy, że upierdliwe jest powiększanie każdego zdjęcia z osobna podczas oglądania, ale na to niestety jak na razie wpływu nie mam, wybaczcie mi.
  3. Harmonogram bloga. Wpisy pojawiają się dwa razy w tygodniu, w środy (projekt „Moje 52”) i w soboty (wpisy z pozostałych kategorii), zawsze w południe. Jak pewnie zauważyliście, staram się aby stałym punktem programu każdego miesiąca był wpis ukazujący uroki Bydgoszczy oraz wpis kulinarny. Planuję jednak ulepszyć harmonogram wprowadzając fotograficzne zagadki, pewne serie wpisów tematycznych czy serię o jak na razie roboczym tytule „Dwie osoby – dwa spojrzenia”. Oczywiście czas pokaże ile z tego uda się zrealizować, jednak chciałabym wiedzieć, co Wy o tym wszystkim myślicie. Jeśli macie pomysł na jakąś serię (lub lepszą nazwę tytułu roboczego :P), albo chcielibyście, żeby specjalnie dla Was powstał jakiś wpis tematyczny – dajcie znać, a temat przemyślę 😉
  4. Czas na Was! Może Wy macie jakieś ciekawe pomysły i propozycje dla mnie? 🙂 Skargi, zażalenia, petycje lub wnioski? 🙂 Obiecuję, że każdą interesującą propozycję rozważę 😉 A może czegoś Wam brakuje, jakiejś funkcjonalności? Jednak już uprzedzam, że nie wszystko jest możliwe do wykonania, z różnych przyczyn. Niestety.

Jeśli to możliwe, to byłoby super, gdybyście odnosili się do powyższych nurtujących mnie kwestii numerując odpowiedzi w podobny sposób jak powyżej (czyli kwestie dotyczące szablonu opatrzcie numerem 1. itd.). Nad nikim z siekierą stać nie będę i głowy nie urżnę, ale byłoby prościej, milej i przyjemniej 😉

To tyle spraw na dziś. Mam fajnych czytelników/podglądaczy, więc spodziewam się ciekawych podpowiedzi i rad 🙂

Miłego weekendu!

dancewiththecamera

8 Comments Add yours

  1. Mnich pisze:

    1) Bardzo podoba mi się w nim właśnie to, że kiedy na niego wchodzę, nie czuję się jak w windzie w Media Markt.
    2) Oglądam go zawsze w 2 etapach: najpierw czytam, a później oglądam kliknięte w trakcie czytania zdjątka środkowym kółkiem myszy. – Dla mnie bomba!
    3) Gdybyś chciała wypuszczać go częściej, nie nadążyłbym odwiedzać, bo czas to u mnie rarytas… Dwa wpisy tygodniowo, to dla mnie najlepsze tempo.
    4) Nie unowocześniaj. Tęczowe, nawiązujące tło, to już bardzo nowocześnie i europejsko;))

    1. 3) Lucky you! – po prostu nieprecyzyjnie się wyraziłam. Nie mam w planie wrzucać wpisów częściej. W dalszym ciągu środa zarezerwowana jest dla Projektu a sobota – dla wpisów z pozostałych kategorii. Tylko czasem w jakiejś kategorii (np. podróże czy spacery z aparatem) pojawi się wpis tematyczny (albo wymyślony przeze mnie, albo na jakiś zaproponowany przez Was temat) albo z serii z roboczym tytułem 😛
      4) Taaaaaaa. Aż nie wiem co Ci odpowiedzieć 😛

  2. rokita pisze:

    1. szablon jest ok, w niczym mi nie przeszkadza 🙂 jest przejrzysty i czytelny
    2. na moje nie musisz nic zmieniać w tej kwestii
    3. nowe tematy brzmią interesująco, zagadki to świetny pomysł, z resztą jedną o Bydgoszczy udało Ci się raz przemycić i zdało egzamin także jak najbardziej jestem na tak:) natomiast obawiam się trochę co do tego drugiego tematu bo będzie on wymagał sporo nakładu pracy 🙂
    4. póki co nie mam żadnych uwag, ale jeśli tylko coś mi wpadnie do głowy to dam znać 🙂

    1. 1. Mnie akurat trochę denerwuje i chciałam coś zmienić. Jednak gdybym wybrała ten, który mi się podobał, to obawiam się, że kolega Mnich poczułby się wtedy jak w windzie… A ja sprzątać po jego chorobie lokomocyjnej nie chcę 😛
      3) Zagadki będą na 100%, mam już kilka przygotowanych. Mam też już pomysły na wpisy tematyczne. A ów „drugi temat” – sama dobrze wiesz, że Cię ta współpraca najprawdopodobniej nie ominie, więc już się szykuj!
      4) Czekam. Może na skargi i zażalenia to nie z niecierpliwością, ale czekam 😉

      1. rokita pisze:

        co do współpracy to chyba przeceniasz moje możliwości :p

        1. Przeceniają to jak na razie ciuchy na wieszakach w sklepach 😛 A my się dogadamy i będzie git majonez 🙂

  3. budzu pisze:

    1. Widzę, że już zmieniłaś:p
    2. Mnie tylko denerwuje, że każde trzeba otwierać osobno, więc skoro akurat tego nie można zmienić to wszystko jest ok:) Mooooże gdyby się dało dorobić coś w stylu galerii z zdjęciami, które się pojawiły wcześniej, żeby jak ktoś ma ochotę wrócić do któryś zdjęć nie trzeba było wszystkiego przeszukiwać? Wiem, wymyślam:P Tak żeby nie było, że mi się wszystko podoba:p
    3. Harmonogram jest świetny, zwłaszcza z osobistymi przypomnieniami:D
    4. ad. 2^^

    1. 1) Zmieniłam tymczasowo. W środę napomknę na ten temat.
      2) Chwilowo nie mogę z tym za bardzo nic zrobić. Ale może coś się kiedyś uda.
      3) Osobiste przypomnienia Ty masz w gratisie ode mnie 😀
      4) ^^

Skomentuj

