Na zimowe wieczory

Siemanko!

Zasiadając do tworzenia tego wpisu słońce świeciło mi prosto w facjatę. To dobry moment, żeby powspominać moje dobre sposoby na zimowe wieczory i złe humory, ciesząc się jednocześnie, że naprawdę czuć już wiosnę 🙂

Mam nadzieję, że zima odeszła już na dobre i że ten wpis przypadkiem nie przywoła jej z powrotem. Zdecydowanie bardziej wolę przygotowywać poniższe „specjały” dla przyjemności, aniżeli z konieczności znalezienia jakiegoś przyjemnego sposobu na rozgrzanie się. Zawijanie się w kocykowy kokon od stóp po szyję, byleby tylko choć trochę się ogrzać, nie należy do moich ulubionych rozrywek. A tak, łapiąc pierwsze promienie wiosny, z przyjemnością przeglądam mój zeszyt ze sprawdzonymi przepisami, wspominając sobie jak fantastycznie smakuje domowej roboty grzany napój owocowy czy słodziutka gorąca czekolada. Mniam. 🙂

DSC_5994_1234

DSC_6459_1234

Gorąca czekolada. Lekarstwo na wszystko 😀 Niestety, podobnie jak jej siostra o stałym stanie skupienia, za nic w świecie nie chce odkładać się w tych partiach ciała, w których byłoby to wskazane 😛

DSC_6568_1234

P1190212_1234

DSC_6978_1234

Na tą chwilę tak zwięźle, bo za chwilę będzie bonus 🙂

Cześć!

dancewiththecamera

P.S. Niestety stało się to, czego się można było obawiać. Pisząc nie udało mi się powstrzymać i zrobiłam sobie kubek gorącej czekolady. 🙂

5 Comments Add yours

  1. Mnich pisze:

    A to przedostatnie, to paluszki krabowe w czekoladzie???

    1. Sam jesteś taki paluszek krabowy.
      To jest gorąca czekolada z góry „udekorowana” marshmallows’ami 😛 i polana słonym karmelem 🙂 Mniam 😀

  2. rokita pisze:

    mniam takie pyszności, aż ślinka cieknie 😀 tym razem mam pytanie praktyczne co do przyrządzania gorącej czekolady 🙂 na górze jest zwykła ubita śmietana? nie wpada na dno szklanki? czy trzeba coś do niej dodać? bo bardzo mnie nurtuje ten aspekt przecież śmietana jest ciężka więc powinna opaść ?!

    1. Nie, śmietana nigdy mi nie opadła. Jedynie się topi położona z góry na gorącą czekoladę. Ale na to rady nie mam.

  3. budzu pisze:

    Omnomnomnomnom:D

Skomentuj

