Spacerem przez Bydgoszcz

Hej!

Znów zapraszam Was do przyłączenia się do spaceru po moim pięknym mieście 😉

Ponownie na wstępie mam dla Was zagadkę. Jednak patrząc na to jak szybko rozprawiliście się z poprzednią, tym razem zagadka będzie trudniejsza. Oto na co natknęłam się spacerując po mieście:

DSC_7273_1

Gdzie zostało zrobione powyższe zdjęcie? Na odpowiedzi czekam do przyszłego tygodnia 😉


A tymczasem ruszamy dalej spacerkiem przez Bydgoszcz 🙂 Choć nie o Bydgoszczy pisać będę pomiędzy wierszami zdjęciami.

DSC_0925_11

Jak ja się cieszę, że nareszcie idzie wiosna! Będzie więcej okazji do wyprowadzenia mojego Nikosia na spacer.

DSC_0931_111

Spacery są fajne. Naprawdę. Kto twierdzi, że tak nie jest, to proponuję żeby zebrał tyłek sprzed telewizora/komputera/tabletu i wyszedł na taki prawdziwy spacer. Porozglądaj się wokół, pomyśl w spokoju nad dręczącą Cię sprawą, rozkoszuj się otaczającą Cię przyrodą, uśmiechnij na ulicy do przechodnia, weź za rękę ukochaną osobę i po prostu idźcie przed siebie.

DSC_4510_5

I nie mów, że nie ma czasu, że szkoła, studia, praca, że na emeryturze sobie wszystko odbijesz. Ja nie twierdzę, że powyższe sprawy są nie ważne, wręcz przeciwnie. Ale zastanów się. Ile czasu spędzasz oglądając pierdoły w sieci czy grając w głupawe gry? Jeśli spędzisz w fotelu cały czas wolny od szkoły/studiów/pracy (choć dużo ludzi pracuje również siedząc na fotelu), to nie oszukujmy się – jeśli dożyjesz emerytury to i tak nigdzie się nie ruszysz, bo nie będziesz w stanie.

DSC_2724_1

Może warto byłoby jednak – dopóki organizm pozwala – ruszyć swoje cztery szanowne. I polubić spacery! Oprócz dotlenienia organizmu (dzięki czemu łatwiej się myśli/uczy/rozwiązuje problemy) i spalenia kilku kalorii po tłustoczwartkowym obżarstwie, można także odkryć ciekawe zakątki we własnym mieście (i/lub jego okolicach), do których nigdy wcześniej nas nogi nie zaprowadziły.

P1080967_3111

Tak więc… Drogi narodzie – na spacery! Wiosna idzie! Pogoda zachęca do spacerów!

Spacery są fajne! Zanotować. Zapamiętać. I nigdy nie odważyć się zaprzeczać! 🙂

DSC_0918_21

Koniec mojego małego manifestu. Wróćmy do kwestii organizacyjnych. Otóż w głowie mam mnóstwo – szalonych bardziej lub mniej – pomysłów. Dlatego w tym miejscu proszę o wyrozumiałość, jeśli czasem pojawią się wpisy bardziej lakoniczne niż zwykle, albo środy nie będą należeć do tych z kategorii „odkrywczych”. Staram się (może bardzo powoli ale jednak) rozwijać bloga, wymyślać ciekawe tematy, odkrywać nowe miejsca. A to wszystko ku uciesze mojej (uwieeeeelbiam odwiedzać wraz z Nikodemem nieznane nam wcześniej rejony) oraz, mam nadzieję, moich czytelników-oglądaczy 🙂

A już za tydzień, jeśli dobrze pójdzie, pojawi się pierwszy wpis z cyklu „Dwa obiektywy – dwa spojrzenia”. Tak, tak, zmieniłam tytuł 😉

Pozdrawiam wiosennie!

dancewiththecamera

10 Comments Add yours

  1. budzu pisze:

    Śliczne miasto^^ A spacery są fajne, ale ja sama jakoś nigdy nie mogę się wybrać:(

    1. Widzę, że nie podjęłaś wyzwania i nie próbujesz odgadnąć gdzie to? 😀

  2. budzu pisze:

    Jak widać na załączonym komentarzu:p

  3. rokita pisze:

    Dziwisz się? bo ja ani trochę:P zagadka jest po prostu bardzo trudna. W Bydgoszczy, co druga ulica składa się z samych kamienic(generalizuje,oczywiście mając na myśli stare osiedla) Nie mam obecnie czasu, aby się przebiec po mieście wiec mogę jedynie próbować cokolwiek przybliżyć na drodze eliminacji. Nie jest to Jedynak więc Gdańska odpada, wyeliminowane zostają również Cieszkowskiego i Focha. Wydaje mi się że nie są to także al. Mickiewicza, bo tam większość kamienic jest już odnowiona. Hmmm…ciężko stwierdzić gdzie dokładnie znajduje się to miejsce, może jakaś maleńka podpowiedź?

    1. Ok. Zgodnie z życzeniem jest PODPOWIEDŹ: miejsce, w którym zostało zrobione zdjęcie, znajduje się całkiem niedaleko dwóch wymienionych przez Ciebie ulic 🙂 a jakby się uprzeć, to i trzech 😀

  4. Mnich pisze:

    Róg Pomorskiej i Kwiatowej, wystające okno, pierwsze piętro. o_O’ Ledwo żyję…

  5. Mnich pisze:

    A muszę dodać, że czarno-białość zdjęcia, nie pomaga w szukaniu… RESPECT!

    1. Właśnie o to mi chodziło! 😀 Planuję, że wszystkie zagadki będą BW.

  6. rokita pisze:

    no właśnie i to jest dodatkowo mylące 😦 ja chyba pasuje bo niestety nie mam czasu na spacery 😦

Skomentuj

