13/52

Hej!

Zapraszam do obejrzenia ostatniej fotografii pierwszego kwartału 2014 roku! 🙂

Tym razem będzie dość nietypowo, ponieważ podzielę się z Wami fotografią, którą wysłałam na taki jeden konkurs – „Twój moment” – organizowany u Aliny (designyourlife). Niestety nie udało mi się nic wygrać, ale ja po prostu to zdjęcie polubiłam. A ponieważ tyle się męczyłam nad nim pod koniec ostatniego tygodnia, że ani myślałam kombinować coś jeszcze do projektu 😛 Dlatego też się nim z Wami podzielę:

DSC_8245_22

Mam trochę różnych fotografii, które robiłam z myślą o tym konkursie. Na wszystkich oczywiście przewija się ten sam motyw, tylko inaczej ujęty. Muszę przyznać, że choć było trudno, to cały proces wymyślania, modyfikowania i fotografowania sprawił mi ogromną frajdę 🙂

Zastanawiam się nad upublicznieniem kilku innych zdjęć, które powstały podczas tworzenia tego „jednego” na konkurs. Dajcie znać w komentarzach, czy jesteście zainteresowani. Jeśli pomysł spotka się z pozytywnym odbiorem, to w niedalekiej przyszłości pojawi się sobotni wpis właśnie o tej tematyce.

A tymczasem uciekam. Trzymajcie się ciepło!

Cześć!

dancewiththecamera

8 Comments Add yours

  1. rokita pisze:

    Ha, fajne, bardzo fajne 🙂 pewnie, że chcemy 🙂

    1. Cieszę, że się podoba 🙂

  2. budzu pisze:

    Głupie pytania zadajesz:p Wrzucaj, nie pytaj^^ Swoją drogą idealna chwila^^ Wszystko ujęłaś^^

    1. No ba! Duuuużo herbaty w ulubionym kubku, ulubiona przekąska (owoce z jogurtem greckim, płatkami owsianymi i suszoną żurawiną) i dobra książka 😉

      1. rokita pisze:

        Dobra książka, czyli jaka? konkrety!

        1. Czyli wciągająca, z ciekawą fabułą! 😀 Konkret! 😀

          1. rokita pisze:

            Yyyyy…. pisząc konkret miałam na myśli tytuł 😛

            1. Aaaa, to mało konkretnie się wyraziłaś 😛

Skomentuj

