14/52

Cześć!

Ruszamy z drugim kwartałem Projektu „Moje 52”.

Niestety tak się przykro złożyło, że kwartał ten rozpocznę w smutnym nastroju. A to dlatego, iż zgubił się mój mały przyjaciel, znany Wam z wcześniejszego wpisu w ramach mojego projektu – 8/52. A mianowicie mowa o Beżowym. Nie wiem dokładnie w którym momencie i jak się to stało, niemniej jednak w pewnej chwili zauważyłam, że zwisa mi przy torbie sam łańcuszek, bez miśka. Brązowemu ze smutku oklapły uszy jeszcze bardziej (o ile to w ogóle możliwe). I kto będzie teraz tak dzielnie pilnował mojego sprzętu? 😦


Tymczasem wracając do fotografii tygodnia. Oto ona:

DSC_8758_111

(zalecam nie lenić się i kliknąć w fotografię, aby ją powiększyć)

Taka ładna bania mi wyszła. Jedyna, jaką udało mi się złapać. Niestety wiatr skutecznie utrudniał zabawę z bańkami.

Z kwestii technicznych nic szczególnego. Niezbędny jest „sprzęt” do robienia baniek (mój był niezwykle specjalistyczny, z kiosku, za 2 zł) :P. Jeśli nie ma nikogo w pobliżu do pomocy, a na zewnątrz wieje wiatr, to bardzo pomocny będzie dobry refleks – po wypuszczeniu bańki szybko uciekają, a trzeba je przecież namierzyć i złapać ostrość.

Na dziś już koniec. Do soboty!

Pa pa!

dancewiththecamera

 

 

6 Comments Add yours

  1. rokita pisze:

    świetna! jak udało Ci się uzyskać efekt, że tylko bańka jest wyraźna a reszta rozmyta? kwestia ostrości w jednym punkcie? obawiam się, że mój przyjaciel rozmazałby wszystko ;(, aczkolwiek nigdy nie próbowałam chyba zdjęć z bańkami. No i współczuje utraty Beżowego 😦

    1. Ok, wyglądało to tak, że puściłam bańkę, wyrzuciłam z ręki „przyrząd” do robienia baniek i goniłam obiektywem za uciekającą na wietrze bańką. Zdałam się na AF, bo przy takiej prędkości i tylko tych kilku sekundach jakie miałam na zrobienie zdjęcia nim bańkę unicestwił wiatr, nie wyobrażałam sobie jeszcze ostrzenia manualnego. Miałam dużo szczęścia w tym wypadku. Sama się zdziwiłam, że udało mi się w ogóle coś sfotografować. Ale jak się dobrze przyjrzysz to zobaczysz, że zdjęcie nie jest idealnie ostre 🙂

  2. budzu pisze:

    Wypas:D dobrze, że Ci się ręce w pośpiechu nie pomyliły i nie wyrzuciłaś aparatu:D

  3. Mnich pisze:

    Śliczny bąbel! – To Twój?

    1. Jako, że wyczuwam drugie dno, drogi Mnichu, to odpowiem tak – fotografia z bańką mydlaną jest moja 😀

Skomentuj

