16/52

Wesołego po-Świętach!

Dziś mamy środę, tak więc pora na kolejne zdjęcie Projektu „Moje 52”. Zapraszam!

Ostatnio pojawiły się przelotne deszczyki. Za deszczem jakoś specjalnie nie przepadam, chyba że jest to taki typowy wiosenny, ciepły deszczyk w towarzystwie słońca. A że taki fajny się ostatnio trafił, to postanowiłam go uwiecznić.

DSC_9005_1_11

Takie zwykłe zdjęcie z mojego otoczenia. Wiem, nic specjalnego, ale musicie mi wybaczyć – nie wróciłam jeszcze po Świętach do normalnego rytmu 😉

W uchwyceniu kropelek deszczu pomogły mi: czułość ISO 200, przysłona 4,2 f, czas ekspozycji 1/3200s oraz balans bieli – światło słoneczne – gdyż pogoda była ekstra.

Do usłyszenia!

dancewiththecamera

P.S. W Poniedziałek Wielkanocny mój blog skończył pół roku 🙂 Jak ten czas szybko leci!

 

4 Comments Add yours

  1. Mnich pisze:

    Rozsentymenciłem się na tą szesnastkę. Wbiłem wszystkie Twoje fotki na pasek i po kolei oglądam. Niektóre są mi bliskie…

    1. 😉 Aż tak sentymentalna? *podaje chusteczkę* 😉

  2. hllk pisze:

    Fajne zdjęcie i co się mi przede wszystkim rzuciło w oczy – zupełnie inaczej ogląda się zdjęcia w dobrej jakości, założenie bloga to bardzo dobra decyzja 🙂
    Wszystkiego najlepszego zatem z okazji półrocznicy bloga i rzucam się nadrabiać zaległości.

    1. A dziękuję, dziękuję 🙂 Założenie bloga chodziło za mną bardzo długo, aż w końcu przestałam myśleć o wszystkich wyimaginowanych „przeciw” i skupiłam się na „za”. I tak oto mam już pół roku bloga 😉

Skomentuj

