W ramach relaksu

Hej!

Święta jak zwykle minęły błyskawicznie. Mam nadzieję, iż pomimo standardowej przedświątecznej bieganiny udało Wam się odnaleźć czas na świętowanie i odpoczynek.

Jeśli tak, to wprost fantastycznie!

Dziś mam dla Was dawno zapowiadane zdjęcia, które przygotowywałam w ramach wcześniej już wspomnianego konkursu.

DSC_8195_3_12

DSC_8214_1_11

DSC_8226_2_21

Próbowałam tyle różnych kombinacji, że powoli zaczynałam się gubić. A musicie wiedzieć, że zamieszczone tutaj fotografie to tylko część z tych, które powstały z myślą o konkursie.

DSC_8235_2_51

DSC_8236_2_41

Wszystkie powyższe układy generalnie mi się podobały, ale zdecydowanie nie miały „tego czegoś”. W końcu postanowiłam zmienić koncepcję i tak powstały zdjęcia, na których dodatkowo pojawiły się moje stopy, a kawa zamieniła się w herbatę. Różniły się kolorystyką i punktem ostrości.

DSC_8245_1_32

DSC_8253_1_61

Fotografię, która ostatecznie poleciała na konkurs, poznaliście już w jednym z wcześniejszych wpisów, tak więc nie będę jej tu ponownie zamieszczać – zainteresowanych odsyłam tutaj 😉

To wszystko na dziś.

Miłego weekendu!

dancewiththecamera

2 Comments Add yours

  1. rokita pisze:

    Też byłoby mi ciężko zdecydować się tylko na jedno zdjęcie 😛

    1. 🙂 A widzisz! 😀

Skomentuj

