W okolicy VI śluzy

Witajcie!

Mamy początek maja, a to oznacza, że nadszedł czas na kolejną wędrówkę po Bydgoszczy! Przyłączycie się do mojego wielkanocnego spaceru? 😉


 Na początek – standardowo – zagadka. Ostrzegam, będzie trudna 🙂

5_1_31

Jak zwykle na komentarze z odpowiedziami czekam do następnej soboty. Życzę powodzenia!

😀


Tym razem zapraszam Was na spacer nad Kanałem Bydgoskim, a dokładniej w okolicach VI śluzy.

DSC_8862_1_12

DSC_8864_3_11

Uwielbiam wiosnę. Robi się zielono, ciepło i aż chce się spacerować bez końca!

DSC_8867_3_21

DSC_8871_3_31

Nad Kanałem jest uroczo. Po prostu. Drugie takie zielone, spokojne miejsce w środku miasta. Nic tylko spacerować ❤ …

DSC_8874_4_11

DSC_8884_1_51

… albo biegać czy jeździć na rowerze 😉

DSC_8910_2_21

DSC_8916_4_71

DSC_8917_3_81

Wprawdzie teraz pogoda troszkę spłatała nam figla i się zrobiło troszkę chłodniej, ale i tak jest całkiem spoko! Byłoby wręcz cudnie, gdybym nie leżała w kocu i smarkała. Mam nadzieję, że Wy lepiej spędzacie majówkę, niż ja… 😉

DSC_8929_2_91

A Wy lubicie spacery nad Kanałem Bydgoskim? 🙂

Do przeczytania niebawem!

dancewiththecamera

7 Comments Add yours

  1. Mnich pisze:

    To zagadkowe zdjątko, to brama przy ul. Mazowieckiej 5, przy przystanku 71. Nieraz widoczna z autobusu 😉

  2. budzu pisze:

    Kocham kanał *.* Spacerowałam tam odkąd się nauczyłam chodzić:) A Twoje zdjęcia oddają mu sprawiedliwość^^

  3. El Burro pisze:

    Ja lubię bardzo, bo woda i zieleń:)

  4. rokita pisze:

    Dawno już tam nie byłam, chyba pora się wybrać 🙂

    1. Bierz aparat i pędź – pięknie zielono tam 😉

  5. rokita pisze:

    A co do zagadki to ta akurat jest prosta, bo kiedyś już o tym czytałam 🙂 to jest tunel/wejście do kamienicy na ulicy Mazowieckiej z tego co wiem, cały wyłożony lustrami. Jest to projekt „Termometry i szklanki ” Joanny Rajkowskiej 😉 Zużyła na niego 700 kg szkła. Osobiście jeszcze tam nie byłam, ale sporo o tym miejscu słyszałam/czytałam.

Skomentuj

