18/52

Witajcie!

Czas pędzi nieubłaganie. Pora na kolejne zdjęcie tygodnia. To już osiemnaste.

W ostatnim tygodniu dużo czasu spędziłam w towarzystwie grubego koca, wagonu chusteczek higienicznych i wanny gorącej herbaty z sokiem malinowym. Na całe szczęście, zanim wpadłam w to złe towarzystwo, zdążyłam zrobić fotografię tygodnia – inaczej byłaby klapa.

Tak więc fanfary i oklaski – oto zdjęcie:

DSC_9530_1_11

Było tak okropnie zimno, że tylko na chwilę wyskoczyłam, szczękając zębami i nawet nie zastanawiałam się nad jakimiś szczególnymi ustawieniami.

Kończę na dziś. Na sobotę szykuję coś ciekawszego – mam nadzieję, że plan wypali 😉

Pa!

dancewiththecamera

P.S. Jest dopiero środa, ale już ze smutkiem przyznaję, że ostatnia zagadka była zbyt prosta i szybko posypały się prawidłowe odpowiedzi. Na następny raz muszę się bardziej postarać! 😀

8 Comments Add yours

  1. budzu pisze:

    Oooo śmierdzące kwiatki:D Wiosna jest piękna^^

    1. Nie wiem, nie wąchałam, bo już mi się katar zaczynał 😀

  2. Mnich pisze:

    Na trzecim od prawej siedzi pająk…

    1. Spoko, nie zauważyłam go, a to znaczy, że jest malutki. Ze zdjęcia i tak na mnie nie zeskoczy, więc luz.

  3. Mnich pisze:

    Dobra, dobra, żartowałem. To było tylko na dotlenienie organizmu.

    1. Ej, jak to jest śmiać się samemu ze swojego żartu? I być w ogóle jedynym, który się śmieje? 😀

  4. Mnich pisze:

    Nie wiem, nigdy tak nie miałem… 😉

    1. Nie wiem w jakim świecie Ty żyjesz, ale oświecę Cię: właśnie przed chwilą tak miałeś 😀

Skomentuj

