19/52

Cześć!

Zapraszam do obejrzenia fotografii 19. tygodnia 2014 roku.

Dzisiejsze zdjęcie będzie taką małą zapowiedzią tego, czego możecie się spodziewać w najbliższą sobotę. Nie jest to nic specjalnego – ostatnimi czasy nie mam jakoś ani głowy, ani okazji (ach ten lejący właśnie deszcz za oknem) do testowania nowych, ciekawych technik i realizacji moich pomysłów. Wybaczycie? 😉

Zdjęcie na dziś prezentuje się tak:

DSC_9635_111_11

Kwestie techniczne: 2,5 łyżeczki kawy, 2,5 łyżeczki cukru, niewielka ilość wrzątku, kostki lodu, mleko, mikser (shaker nie wytrzymuje presji… tzn. ciśnienia 😀 ), wysoka szklanka i słomka 😀

Pewnie niektórzy już się domyślają, co szykuje się na sobotę, ale ja nie uchylę rąbka tajemnicy. Poczekajcie sobie 😛

Pa!

dancewiththecamera

6 Comments Add yours

  1. Mnich pisze:

    Znowu narobiłaś mi smaka!…

    1. Wystarczy, że do mnie wpadniecie 😉

  2. budzu pisze:

    Oj nie wytrzymuje presji:p Nieźle Ci idzie z tym wyzwaniem:) Ja w moim powoli zostaje w tyle, chociaż podejrzewam, że w wakacje nadrobię i to zdrowo:)

    1. Jakoś mi idzie 😉
      I kto by pomyślał, że ów napój będzie taki… wybuchowy 😀

  3. rokita pisze:

    Rąbek tajemnicy już został uchylony ;P, czekamy na sobotni post z dozą niecierpliwości 🙂

    1. Chodziło mi o to, że nie powiem co będzie w sobotę – kto się domyśli, ten szczęściarz 😉

Skomentuj

