20/52

Hello!

Pomimo pewnych problemów udało mi się przygotować dla Was kolejną fotografię w ramach mojego projektu. To już dwudziesta!

Fotografia 20. tygodnia prezentuje się tak:

DSC_9807_3_12

Rzeczy martwe mają to do siebie, że bywają złośliwe. I to w bardzo nieodpowiednich momentach. Niestety. Buntują się, strajkują, odmawiają posłuszeństwa. Istne szaleństwo. Będę się starać, żeby wszystko szło zgodnie z harmonogramem i nie było zastojów. Mam nadzieję, że „nic”, ale jeśli jednak „coś”, to przepraszam, ale nie mam na to wpływu… Taaa.

Wybaczcie, że ostatnio w środy jest lakonicznie i bez fajerwerków. Czasem tak bywa. Liczę na zrozumienie.

Take care!

dancewiththecamera

 

 

3 Comments Add yours

  1. Mnich pisze:

    Zauważam tu pójście za pewnym – jakże cennym wzorcem… 😉

    1. Nie wiem jaki wzorzec masz na myśli – mogę się co najwyżej domyślać – ale jesteś w błędzie 😉 Z zupełnie innych przyczyn (niż JAKIŚTAM 😛 wzorzec) zrobiłam to zdjęcie 😀

  2. rokita pisze:

    zdjęcie całkiem, bardzo ładne 😀 ja się teraz tez wyżywam na moim przyjacielu aparacie, ciche dni dobiegły końca i efekty są, marne ale są ;p

Skomentuj

