Kilka nowości

Witam!

Jak to czasem już bywało, ponownie sobota obrodziła w dwa wpisy. Chwilę temu opublikowany został standardowy sobotni wpis. Ale ponieważ znów pojawiło się kilka nowości na blogu, postanowiłam starym zwyczajem poinformować Was o tym w osobnym wpisie 🙂 Zapraszam.

Dziś mam dla Was 6 nowości. Niektóre z nich już pewnie zdążyliście zauważyć, gdyż pojawiły się na moim blogu już jakiś czas temu. Jednak raz na jakiś czas staram się zebrać wszystkie nowe informacje dotyczące rozwoju bloga w jednym wpisie, tak więc oto one:

1. Logo. Wreszcie zaprojektowałam sobie logo. I to sama! Może to nie jest jakieś dzieło sztuki, ale zależało mi na tym, aby charakteryzowało się prostotą. A dodatkowo nabyłam pewne nowe umiejętności. Tyle wygrać!
Od 1,5 miesiąca logo gości na każdej fotografii, w miejscu gdzie wcześniej był po prostu podpis. Tak więc paczajcie i podziwiajcie 😉


PANEL BOCZNY:

2. Follow. W panelu bocznym pojawił się taki oto właśnie przycisk, dzięki któremu możecie być na bieżąco ze wszystkim, co się na moim blogu dzieje – o wszystkich wpisach będziecie powiadamiani drogą mailową 😉

3. Najbardziej popularne wpisy. Podobnie jak w przypadku przycisku Follow, w panelu bocznym pojawił się również taki aktywny mini ranking najpopularniejszych wpisów na blogu.


STREFA NAGŁÓWKA:

4. Kategoria „Urokliwa Bydgoszcz”. O tym już było wspomniane przy okazji jakiegoś wpisu. Za namową ludu postanowiłam stworzyć osobną kategorię, gdzie będą umieszczone wszystkie wpisy dotyczące Bydgoszczy. Odsyłam do czerwonego kółka pod nagłówkiem 😉

5. Rozkład jazdy. Czyli aktualny plan publikacji wpisów na blogu, który znajdziecie po rozwinięciu łososiowego kółka pod nagłówkiem. To kółko z trybikiem 😉

6. Kwestie porządkowe. Poirytowana ostatnimi akcjami pod moimi wpisami zostałam zmuszona wprowadzić kilka zasad, aby zachować porządek. Dla dobra nas wszystkich. Je również znajdziecie w dobrze już Wam znanym łososiowym kółku pod nagłówkiem.
Drogi czytelniku, jeśli przebywasz na moim blogu to proszę – zachowuj się kulturalnie. Krytykowanie „dla zasady” nie jest ani modne, ani grzeczne. To samo tyczy się obrażania. I SPAMOWANIA. Wybaczcie mi moje zirytowanie, ale nie będę tolerować komentarzy, które są jedynie autoreklamą – mój blog to nie tablica ogłoszeń. W formularzu dodawania komentarzy jest osobna rubryka, w której można zamieścić adres swojej strony. Dzięki temu każdy ZAINTERESOWANY klikając w Twój nick zostanie przeniesiony do Was. Proste? Proste! Proszę, korzystaj z tego. Polecanie kogoś na przykład w swoim wpisie jest jak najbardziej spoko. Ale dodawanie komentarza w postaci zaproszenia na swoją stronę, nie mając nic ciekawego do powiedzenia na temat danego wpisu/bloga, pod którym się ów komentarz zamieszcza, jest po prostu niegrzeczne. Dla mnie jest to rasowy spam i będzie najzwyczajniej w świecie usuwany.


To by było tyle na dziś. Trochę się nazbierało. Mam jednak nadzieję, że przebrnęliście przez tą ścianę tekstu 😉 Trzymajcie się ciepło!

Wasza,

dancewiththecamera

2 Comments Add yours

  1. rokita pisze:

    Widzę, że ustawiasz ludzi do pionu, i dobrze! ktoś musi robić porządek, zwłaszcza,że bałagan robi się sam:P

    1. Czasem trzeba zaprowadzić porządek. A bałagan się niestety sam nie robi. Szkoda, że ludzie nie wyznają zasady: nie rób drugiemu co Tobie niemiłe.

Skomentuj

