21/52

Hej!

Zapraszam do obejrzenia kolejnej – już 21. – fotografii mojego wyzwania!

Do zrobienia tego zdjęcia zainspirowała mnie panująca za oknem aura. Jednego dnia przed południem było ciepło, ale czuło się, że coś wisi w powietrzu. Wraz z popołudniem, znikąd napłynęły szare chmury. Nastąpiło urwanie chmury – dosłownie. I oczywiście nie mogło zabraknąć również szalonej burzy. Z czasem na chwilę się przejaśniło, ale to była tylko taka „cisza przed burzą” – dosłownie i w przenośni. Ponownie napłynęły chmury – tym razem ciemnogranatowe i w bardzo szybkim tempie zasnuły całe niebo. Dawno czegoś takiego nie widziałam. Na szczęście miałam pod ręką aparat i zdążyłam to zjawisko uwiecznić.

Tak więc fotografia 21. tygodnia mojego projektu – Cisza przed burzą – prezentuje się tak:

DSC_9841_122_11

Naprawdę była burza. Straszna.

Boję się burz. A mimo to marzy mi się uchwycenie na zdjęciu błyskawicy. Kto wie, może kiedyś się uda…? 🙂

Pa!

dancewiththecamera

7 Comments Add yours

  1. budzu pisze:

    Wow *.*

  2. Mnich pisze:

    To teraz mnie powaliłaś! Big respect! I nawet nie dostałaś zawału… 😉 Też marzy mi się błyskawica. A tego zawału – to lepiej nie dostawaj, bo „dwa obiektywy” z błyskawicą, to by była ciekawostka…

    1. Heh, oryginalny pomysł na 2 obiektywy 😀

  3. rokita pisze:

    Świetny kadr 🙂 Co do burzy to też się jej trochę boję, ale jest w niej coś co przyciąga 😉

    1. E tam, mnie grzmoty i błyski nie przyciągają 😀

  4. budzu pisze:

    Pewien dyskomfort wywoluje taka szalona burza, ale ja bardzo lubie:) pod warunkiem, ze siedze w domku:p a blyskawice sa sliczne:)

    1. Śliczne? No nie wiem. Ale z pewnością interesujące. Co nie zmienia faktu, że mnie przerażają. Jak jest burza to chowam się pod kocem 😀

Skomentuj

