22/52

Czołem!

Nadszedł czas na 22. fotografię projektu „Moje 52”. Zainteresowani? 😉

Ostatnio przychodzi mi dość często walczyć ze złośliwością rzeczy martwych. Niestety, takie życie. Dla przykładu prezentowaną dziś fotografię tygodnia musiałam odratować z całej paki zdjęć przygotowywanych specjalnie m.in. do Projektu, które w skutek strajku mojego aparatu oraz słońca świecącego ostro po gałach (co uniemożliwiło mi zauważenie, iż aparat strajkuje), nadawały się jedynie do kosza. A ponieważ nie miałam już możliwości przygotować nowego zdjęcia, zmuszona byłam ratować co się da.

Tak więc przedstawiam Wam fotografię z tą nieciekawą historią:

DSC_0027_1_12

Jak widać znów powrócił na krótko temat fotografowania wody. Chciałam wykorzystać nowo powstałą fontannę przy Filharmonii 😉

Kwestie techniczne: 5,0 f, 1/1000s, ISO 200, manual fine weather.

Trzymajcie się!

dancewiththecamera

6 Comments Add yours

  1. budzu pisze:

    Szkoda, że tam nie zawędrowałyśmy, żebym ją mogła zobaczyć, bo na zdjęciu prezentuje się uroczo:)

    1. Jak wędrowałyśmy, to nie pamiętałam o niej 😉 Później dopiero mnie oświeciło.

  2. Mnich pisze:

    To spróbuj kiedyś jeszcze, kiedy jest puszczana muzyka i oświetlane kolorowo strumienie tańczą do rytmu… Tylko będziesz miała ludzi w tle. Ja jednak osobiście wolę Twoją wersję (bez ludzi). Fontanna bez świateł i ludzi jest jakby bardziej fontannia…

    1. Nic się nie martw – mam w planach również wieczorne odwiedziny tej fontanny. Jednak chyba zrezygnuję z uwieczniania pokazu światło-dźwięk, gdyż właśnie będzie wtedy dużo ludzi, a dźwięku i tak na zdjęciu nie ujmę. Postaram się wstrzelić wtedy, kiedy będą już włączone światła i będzie już ciemno 😉

  3. Mnich pisze:

    Tak, wiem: jestem aspołeczny. Jednak mimo wszystko, im mniej tych (przypadkowo stworzonych w przyrodzie, w toku haotycznego łączenia się protein, w czasie bombardowania bogatej chemicznie wody błyskawicami) dwunogów, tym lepiej… 😉

    1. Po części popieram – im mniej przypadkowych ludzi na zdjęciach (zdjęciach, które nie są portretami/sesją zdjęciową z ludźmi w roli głównej/fotografią noworodkową/fotografią rodzinną/ewentualnie fotografią uliczną) tym lepiej 😉

Skomentuj

