23/52

Cześć kochani!

Pora na kolejne zdjęcie mojego Projektu!

Ostatnimi czasy dość dużo śmigałam na rowerze, szczególnie po tych bardziej zielonych zakątkach miasta. I właśnie to mnie zainspirowało do wykonania takiej a nie innej fotografii do Projektu.

DSC_0110_5_11

Przejażdżki na jednośladzie natchnęły mnie również do refleksji, którymi mam zamiar się z Wami podzielić w najbliższym czasie (w tą najbliższą lub następną sobotę). Mogę liczyć, że przyłączycie się do dyskusji? 🙂

Środy z założenia mają być zwięzłe, także nie będę się tutaj dziś za bardzo rozwijać. Do usłyszenia w sobotę!

Bye!

dancewiththecamera

2 Comments Add yours

  1. Mnich pisze:

    Że też akurat musiałaś mieć tą pogodę… 😉

    1. Raz mi się udało! 😀

Skomentuj

