Owocowe orzeźwienie

Hej!

Dziś znów zapraszam na wpis kulinarny, w którym główną rolę odegrają owoce 🙂

Gdy tylko zbliżają się ciepłe miesiące – zaczynam marzyć o truskawkach i malinach ❤ To jak dla mnie najlepsze owoce. Ale mają jedną wadę – uzależniają. Nie da się przestać jeść, dopóki się nie skończą. Całe szczęście jest to jedno z mniej szkodliwych uzależnień na świecie, dzięki czemu nie muszę nad tym pracować 😛

DSC_9873_3_21

Tak więc kiedy tylko pojawiają się na straganach te sezonowe owoce, poza podjadaniem zaczynam bawić się z nimi w kuchni. Poniżej przedstawię Wam kilka moich ulubionych owocowych przekąsek, z których zdecydowana większość zawiera truskawki! 🙂

DSC_4079_1_11

Truskawki są idealnym dodatkiem do koktajlu. Powyżej wersja z lodami waniliowymi, a poniżej – najprawdopodobniej z bananami, choć nie mam 100% pewności.

DSC_4180_1_21

Truskawki także bardzo dobrze smakują z jogurtem naturalnym (greckim) i płatkami owsianymi

DSC_9890_1_32

… lub potężną gałą lodów owocowych

DSC_4071_1_11

Oczywiście zarówno truskawki jak i maliny uwielbiam również podjadać ot tak, bez dodatków.

DSC_4675_1_12

Dwie ostatnie propozycje to moje przekąski na zimniejsze miesiące, kiedy to o truskawkach czy malinach mogę jedynie śnić. Taka opcja z powodzeniem może zastąpić śniadanie – jest meeeega pożywna!

DSC_8186_1_11

Zwykle wtedy używam 2-3 rodzajów owoców, jogurtu greckiego, płatków owsianych i ewentualnie suszonej żurawiny lub moreli. Kombinacje i proporcje – wedle uznania 😉

DSC_6036_1_11

Generalnie staram się choć trochę lepiej odżywiać i do mojej diety włączam owoce (z warzywami wciąż mi nie idzie). Nie oznacza to, że kompletnie nie tknę czekolady czy innych łakoci, jednak staram się je ograniczać i jeść raczej to, co sama przygotuję.

Buziaki!

dancewiththecamera

 ROZWIĄZANIE ZAGADKI Z UBIEGŁEJ SOBOTY:

Zauważyłam, że zagadka przysporzyła Wam kłopotów. I nie obyło się bez różnych kół ratunkowych 🙂 Tak jak niektórzy z Was napisali – zdjęcie zostało zrobione na Placu Wolności. Są to „Dżinsy Andrzeja”, których autorem jest pan P. Wagner.

6 Comments Add yours

  1. budzu pisze:

    *.* Owoce *.* Czekam jeszcze na porzeczki^^ i ostatnio znalazłam borówki w Biedrze:D Uwielbiam tę porę roku ^^

    1. Borówki też są spoko! I często są w rzeczonym sklepie i to nie tylko latem 😉
      A ciasto mojej Babci z porzeczkami – mioooodzio!

  2. rokita pisze:

    Mniam. Ale apetycznie wygląda.

  3. Mnich pisze:

    Truskawka! Potrzebuję truskawki! DAJCIE MI TRUSKAWKĘ!!!

    1. Kurcze, gdybym chwilę wcześniej zobaczyła ten desperacki apel, to bym się podzieliła – miałam trochę takich twardych, kwaśnych truskawek na zbyciu 😀

Skomentuj

