24/52

Cześć!

Zapraszam do obejrzenia 24. fotografii Projektu „Moje 52”! 😉

W dalszym ciągu pozostaję w tematyce rowerowej, gdyż niedawno przeprosiłam się z moim jednośladem i śmigam trochę na tych dwóch kółkach. Ponadto szykuję dłuższy wywód na ten temat, który pojawi się już wkrótce. Stąd też taki a nie inny kierunek obrał ostatnio mój projekt.

A tymczasem przedstawiam Wam fotografię tego tygodnia:

DSC_0311_1_11

Oto traktory na których przemierzam okolice. Tak, wiem, na miejskich lżej by się jeździło i nie groziłyby mi łydy łyżwiarza szybkiego, bla bla bla, też Was kocham. Ale patrząc na to, że przychodzi mi mierzyć się z różnego rodzaju nawierzchnią, dzięki tym właśnie traktorom nie zakopuję się w piachu, ani też nie rzuca mną po leśnych ścieżkach. Ba! Nawet niedogodności związane z licznymi robotami drogowymi mi nie straszne! A znowuż nie jeżdżę aż tyle, żeby mogło to doprowadzić do stanu, w którym łydy dorównałyby w obwodzie udom. Także jest cud, miód i orzeszki. Ale nie, nie te piniowe 😀

Do usłyszenia!

dancewiththecamera

8 Comments Add yours

  1. rokita pisze:

    patrząc na to zdjęcie przychodzi mi na myśl, że chyba czas wymienić opony w moim rowerze bo są już całkiem łyse 😛

    1. Cieszę się, że się na coś przydałam! 🙂

  2. Mnich pisze:

    Patrząc na piątą kostkę od dołu – musiało Ci się trafić ostre hamowanie 😉

    1. To akurat bardzo możliwe – w ostatnim czasie miałam takie dwa hamowania. Kobieta chciała mnie na przejeździe dla rowerów na zielonym świetle rozjechać…

  3. Mnich pisze:

    Ponadto masz nieco krzywe szprychy, felgę do wycentrowania, oponę do wyśrodkowania na feldze i przerzutki do regulacji, patrząc po niesymetrycznym podłużnie zużyciu bieżnika. – Jestem pewny, że tylne terkoczą na biegach: 4 – 6… Przednie, póki co są ok. 😉

    1. Uf, czyli na szczęście nic więcej niż to, o czym mi już wcześniej powiedziałeś po dokładnych oględzinach mojego roweru. A przepraszam, o przerzutkach ja Ci powiedziałam 😉 Pozdrowionka! 😛

      1. Mnich pisze:

        Jakoś marketing trzeba kręcić… No wiesz – taki chwyt…

        1. Gdybyś kiedyś naprawdę usiłował „kręcić marketing”, byłbyś w tym dobry 😛

Skomentuj

