Flora w kolorze pomarańczowym

Dzień dobry!

Choć ostatnio pogoda nas jakoś specjalnie nie rozpieszcza, mam dziś dla Was kilka fotografii pewnych okazów przyrody, które – mi przynajmniej – kojarzą się z piękną wiosną i pełnym słońcem 😉

Na wstępie chciałabym Wam podziękować za ciekawą dyskusję pod ostatnim sobotnim wpisem. Temat rowerowy jest aktualnie na czasie i niezwykle mnie interesuje. A niekiedy nawet potrafi podnieść ciśnienie, gdy słyszę/czytam, że całe zło tego świata (a przynajmniej tej części świata dotyczącej ruchu drogowego) to właśnie rowerzyści. Bo przecież piesi to Bogu ducha winne istoty! Ech, nie ważne. W każdym razie dzięki za przyłączenie się do rozmowy! Planuje raz na jakiś czas rzucać temat i wyzywać Was na pojedynek słowny 😉

Dziś natomiast prezentuję Wam kilka kwiatów, które urzekły mnie swoją pomarańczową barwą.

P1100945_111

P1100944_111

Lubię fotografować kwiaty!

P1090929_111

P1090922_111

Kwiaty są ekstra, jeśli się je dostaje w prezencie od kogoś fantastycznego 😉 Cięte! Ale moim zdaniem w żadnym razie nie są do zaakceptowania w formie doniczkowej. O nie. Może to ze mną jest coś nie tak, ale gdy jestem sama w domu to choćbym nie wiem ile się starała i ile podlewała, zawsze zaczynają schnąć! To na co mi takie kwiaty, które robią mi na złość?!

😀

DSC_3820_111

Jak to dobrze, że jest lato. Drzewa są zielone a kolorowe kwiaty dodają uroku miastu. Jest uroczo! ❤


 Zgodnie z moją niepisaną zasadą, wraz z ostatnim wpisem w miesiącu, chciałabym polecić Wam znów ciekawy artykuł na blogu. Zapraszam Was do zapoznania się ze zdaniem Natalii (Nishka) na temat malowania paznokci dziewczynkom.

Może Wam się temat wydawać niekonwencjonalny lub po prostu dziwny, niemniej jednak uważam, że coś jest na rzeczy. W ogóle Natalia prowadzi ciekawego bloga i ma – moim skromnym zdaniem – fajne podejście do wychowywania dzieci. I choć sama jeszcze dzieci nie mam, to w większości kwestii się z Natalią zgadzam.


Trzymajcie się ciepło!

Do następnego razu!

dancewiththecamera

2 Comments Add yours

  1. budzu pisze:

    Śliczne:) Widzę, że pod wpływem nie tylko mojej aury kwiaty doniczkowe popełniają samobójstwo:p

    1. O nie, nie. Nie myśl sobie, że masz monopol na wykańczanie kwiatów doniczkowych 😛

Skomentuj

