26/52

Hej!

Nadeszła środa, a wraz z nią czas na kolejną fotografię Projektu „Moje 52”.

Fotografia tego tygodnia przedstawia moje pierwsze, domowe lody!

pierwsze_domowe_lody-dancewiththecamera

Jako że są zrobione w domu, bez dodatków w postaci sztucznych aromatów, barwników i innych E-świństw, dlatego są zdrowsze od lodów kupowanych w markecie. I wyszły tak twarde, że naskrobanie takiej kulki do zdjęcia zajęło mi ładnych kilka minut. Ale warto było – są mega!

Idę skonsumować kolejną porcję!

Trzymajcie się!

dancewiththecamera

4 Comments Add yours

  1. Mnich pisze:

    Czy zawartość kieliszka była równie kusząca?

    1. W kieliszku była jeszcze większa ilość tychże lodów. Tylko nie w postaci kulek, bo uskrobanie takiej jednej kulki zabrało mi duuuuużo czasu i gdybym chciała uciułać więcej kulek to myślę, że odechciałoby mi się tych lodów 🙂

  2. Kameralna pisze:

    Lody własnej roboty robiłam tylko raz i było to strasznie dawno temu. Nie były zbyt smaczne, ale pocieszam się tym, że byłam wtedy bardzo młoda i o gotowaniu miałam mgliste pojęcie. Twoje wyglądają smacznie ::)

    1. A dziękuję 😉 Wyszły dobre, ale moim zdaniem czegoś im brakuje. Jestem też ciekawa, jaka byłaby różnica, gdyby były robione w maszynie do lodów, a nie miksowane ręcznie co pół godziny – trochę cierpliwości to wymagało 😀 Ale czego się nie robi dla lodów… 😉

Skomentuj

