27/52

Cześć!

Rozpoczął się III kwartał 2014 roku – jak ten czas pędzi! Zapraszam do obejrzenia 27. fotografii Projektu.

Dziś przedstawiam Wam fotografię wykonaną o godzinie 12:12:12 😀 To nie było planowane!

projekt_trampki-dancewiththecamera

Nie jest to jakieś specjalne zdjęcie z wykorzystaniem jakiejś ciekawej techniki, więc chyba nie ma potrzeby podawać kwestii technicznych, nieprawdaż? 😉 Ale nie martwcie się za bardzo, testuję coś nowego i mam nadzieję, że wkrótce pojawi się znów ambitniejsze zdjęcie. Próbowanie nowych technik wymaga jednak trochę praktyki i cierpliwości. A w tym przypadku również konkretnych warunków atmosferycznych 🙂

Jednak, niestety, mam dla Was też złą wiadomość. Jeśli w pewnym momencie przestaną pojawiać się kolejne wpisy, to będzie oznaczało złośliwość połączoną z awaryjnością rzeczy martwych.

Pa!

dancewiththecamera

P.S. Lepiej czyta się tekst wyśrodkowany czy wyrównany do lewej? 😉

8 Comments Add yours

  1. budzu pisze:

    Wyjustowany :p zdecydowanie najlepiej i najlepiej też wygląda 🙂 Spodziewałam się pioruna a tu trampki 😀 i teraz muszę zasuwać kupić buty, bo sobie uświadomiłam niedobór :p swoją drogą takie białe to musi być trudno utrzymać w porządku 🙂

    1. A czy Ciebie ktoś o wyjustowany pytał? 😛 Pytam o opcje, które są możliwe do zastosowania. Niestety wyjustowania nie przewidują na razie.
      Piorun będzie, jak uda mi się zrobić satysfakcjonujące zdjęcie. Jak na razie idę w dobrym kierunku 😉
      Białe trampy? Nie jest tak źle. Oczywiście, brudzą się szybciej, ale są ekstra 😉

      1. budzu pisze:

        Jak nie ma wyjustowanego to tak czy siak będzie bieda:p więc proponuje wyrównany do prawej:D

        1. Jak zwykle pomocna 😛

  2. Mnich pisze:

    Ja – ze swojej strony wolałbym ześrodkowany do środka… A trampy uświadamiają mi rzeczy, które powinienem robić, nie robię, kiedyś robiłem i jeszcze na kiedyś mam w planach… Tak! – Pewnego dnia będę…

    1. A można ześrodkować do boku? 😉 Osobiście uważam, że tekst wyśrodkowany gorzej się czyta, ale to nie mi ma pasować 😉 Jak na razie jest 1:1 (bo zakładam, że jak ktoś woli wyjustowany, a takiej możliwości nie ma, to siłą rzeczy woli wyrównany do lewej a nie wyśrodkowany, ale mogę się mylić).

      1. budzu pisze:

        Nie mylisz się 😀 aczkolwiek wielkiej różnicy mi to nie robi 🙂

        1. Jak zwykle marudna 🙂

Skomentuj

