29/52

Hej!

Twarzą dwudziestego dziewiątego wpisu z cyklu „Moje 52” jest…

LEMUR!

Fantastyczny gość, bez dwóch zdań! Cierpliwy, zainteresowany tym co robiłam, a w dodatku bez marudzenia i przymuszania idealnie pozował! Czego chcieć jeszcze?!

DSC_0949_1_11

Fotografia powstała ze specjalną dedykacją dla jednej z czytelniczek 😀 Oczywiście jakby ktoś nie wiedział – to jeden ze sztandarowych okazów fauny polskiej, a jakże!

Mam nadzieję, że i Wy polubicie mojego nowego kumpla! ❤

Trzymajcie się!

dancewiththecamera

7 Comments Add yours

  1. Mnich pisze:

    Za co trafił do pudła…?

    1. Niestety nie wiem. Myślę, że musisz sam go zapytać – może Tobie się zwierzy.

      1. Mnich pisze:

        Wbrew pozorom, nie będę miał okazji…

        1. Wbrew pozorom daleko nie masz 😀

  2. rokita pisze:

    Oooo to ten sam co pozował też dla mnie 🙂 faktycznie przeurocze stworzonko 😀

  3. budzu pisze:

    Zastanawiam się dla kogo:D Jakiś taki zrezygnowany ten lemurasek:D

    1. To się zastanawiaj 😀

Skomentuj

