30/52

Witam!

Zapraszam do obejrzenia fotografii 30. tygodnia 2014 roku.

Czasem przychodzi czas na wspomnienia. Siadasz na ziemi, siorbiesz herbatę z ogromnego kubła i przekopujesz się przez sterty zdjęć. Ach.

DSC_1230_2_13

Tak. Niekiedy miło tak powspominać 😉

Pa!

dancewiththecamera

5 Comments Add yours

  1. Mnich pisze:

    To Ty jeszcze dysponujesz papierowymi zdjęciami? – Moje najmłodsze papierowe zdjęcia są bez mała w Twoim wieku… 😉

    1. Mam papierowe zdjęcia i to stosunkowo dużo. Uwielbiam zdjęcia i dlatego lubię je wywoływać. Dziś niestety większość ludzi „cyka fotki na wakacjach” i trzyma wszystko na komputerze w formie cyfrowej. A szkoda, bo zdjęcia w formie papierowej mają swój urok. Mało w którym domu znajdziesz teraz albumy ze zdjęciami. Niestety…

      1. Mnich pisze:

        Szczera prawda. Papierowych zdjęć mam ponad półtora tysiąca i nigdy mi się nie nudzą…

  2. budzu pisze:

    Dla mnie wakacje to raczej czas produkowania nowych zdjęć, nostalgiczne przeglądanie nadejdzie w długie jesienne i zimowe wieczory:D

    1. Ja produkuję zdjęcia cały czas, w okresie jesienno-zimowym również 😀 Tak więc u mnie ten proces jest lekko zaburzony 😀

Skomentuj

