31/52

Hej!

Dziś w ramach Projektu będzie mała zapowiedź tego, czego możecie się spodziewać wkrótce na moim blogu. Zapraszam!

31. fotografia prezentuje się następująco:

DSC_1295_1_11

Kwestie techniczne: 1/3s., 9.0 f, ISO 400, balans bieli – światło żarowe. Niezbędny jest oczywiście statyw. I mile widziany pilot lub wężyk spustowy, żeby zminimalizować ryzyko poruszenia. To zdjęcie i tak było na stosunkowo krótkim naświetlaniu, ponieważ wokół było dużo innych źródeł światła. Przez to też nie udało się uniknąć flary. Chociaż uważam, że i tak flara na tym zdjęciu nie jest aż taka zła.

Oczywiście nie zdradzę jaki temat szykuje się w niedalekiej (mam nadzieję!) przyszłości 😉

Do usłyszenia!

dancewiththecamera

7 Comments Add yours

  1. El Burro pisze:

    Bardzo mi się podoba:)

    1. Miło mi to słyszeć 😉

  2. rokita pisze:

    Ach statyw to jest to! 🙂 Bardzo ładna kompozycja 😉

    1. Bez statywu ani rusz 😀 Próbowałam to zdjęcie zrobić bez statywu, ale szybko się poddałam 😛 A co do kompozycji… Ta Łuczniczka jest całkiem fajnie usytuowana i można różne ciekawe kadry zrobić, również nocą 😀 Mam jeden taki kadr, ze źródłem światła w pewnym… newralgicznym miejscu 😀

      1. rokita pisze:

        Wiem, wiem, statyw ulubionym przyjacielem fotografa 😛 ja niestety ciągle próbuje bez i ciągle się wściekam, że nie wychodzi 😀 No fakt, usytuowana jest w fajnym miejscu, a kadr o którym piszesz z chęcią obejrzę^^

  3. Mnich pisze:

    To ja dla uściślenia: zamierzasz strzelać z łuku? Ale do czego lub kogo? Czy dostatecznym powodem aby oberwać będzie niepozostawienie komentarza?

    1. Ty o powód się nie musisz martwić – w Twoim przypadku zawsze jest jakiś powód, żeby Ci strzelić. Badum tssss.

Skomentuj

