32/52

Witam!

Cóż mam powiedzieć? Nie było łatwo, ale oto i ona – fotografia 32. Projektu „Moje 52”.

Ostatnio tyle się działo, że nie miałam za bardzo kiedy wziąć do ręki aparat, a co dopiero robić zdjęcia. Ale udało się i jest fotografia. Zdradzi Wam ona wokół czego w dużej mierze kręcił się mój ostatni tydzień.

czas na okulary

Tak. Niestety.

Chyba nie wymaga komentarza? 🙂

Do zobaczenia (już ostrzej!) w sobotę! 😀

dancewiththecamera

12 Comments Add yours

  1. Mnich pisze:

    Znaczy, że używasz czarno-niebieskich okularów do czytania Biblii na podłodze w kościele…? 😉

    1. Tej książce do Biblii trochę daleko. I w którym Kościele Ty masz drewniane panele podłogowe, co? Jedyne co udało Ci się trafić to że używam czarno-niebieskich okularów. Brawo 😀

      1. Mnich pisze:

        To znaczy, że i tak lepiej, niż w przypadku totolotka…

        1. Wiesz, żeby wygrać na loterii musisz najpierw nabyć kupon 😛

          1. Mnich pisze:

            Ty wiesz, że nigdy nie próbowałem zacząć do tej strony… To może się zakończyć zupełnie inaczej, niż dotychczas!

            1. No widzisz, co Ty byś beze mnie zrobił!

  2. rokita pisze:

    Bardzo ładne te nowe oksy 🙂 A co to za książka zdradź tytuł 🙂 robię listę dobrych książek do przeczytania w przyszłości jak będę miała trochę czasu,…jeśli…będę miała trochę czasu :p tak jeśli to dobre słowo 🙂

    1. Też już polubiłam moje pingle. Wiesz, może i są upierdliwe, ale widzę wyraźniej a czasem to się przydaje 😉 Tak więc czasem będę je nosić 😛
      No to JEŚLI będziesz miała trochę czasu to polecam wszystkie książki Harlana Cobena. I praktycznie wszystkie Erica-Emmanuela Schmitta. Choć książka ze zdjęcia to żadna z tych, co Ci tu poleciłam 😀

  3. rokita pisze:

    Cobena znam i lubię mam nawet jedną z jego książek w domu, jak nie więcej 😉 Co do drugiego autora którego polecasz to przyznam, że muszę zrobić mały research bo nie kojarzę tego nazwiska, albo znam a nie wiem, że znam 😛 bo taka opcja jest bardziej niż prawdopodobna 😛

    1. A „Chłopca z latawcem” czytałaś?

  4. rokita pisze:

    Niet

    1. A to błąd! Szybko nadrobić! 😉

Skomentuj

