Rozszerzamy zasięg!

Dzień dobry!

Pięć minut temu został opublikowany mój standardowy sobotni wpis. Ale ze względu na to, że zaszły na blogu ostatnio pewne małe zmiany, postanowiłam Was o tym poinformować w osobnym wpisie.

Otóż długo zastanawiałam się, gdzie by się tu jeszcze pojawić, aby dotrzeć do szerszej grupy osób. Rozważałam różne możliwe wyjścia, radziłam się kilku osób. Jestem sceptycznie nastawiona do tych wszystkich popularnych serwisów, więc nie chciałam bezmyślnie rzucać się na wszystko naraz „bo wszyscy tego używają”. Postanowiłam dostosować miejsca do prezentowanych przeze mnie treści. I tak oto wybór padł na:

Z tej właśnie okazji, w znanym Wam już pasku pod nagłówkiem pojawiło się czwarte kółko – zielone z serduszkiem – które skrywa odnośniki do obu powyższych stron. Zapraszam do obserwowania 😉

Tyle na dziś.

Pa!

dancewiththecamera

Skomentuj

