33/52

Witajcie!

Oto przed Wami 33. fotografia Projektu. Zapraszam!

Ten tydzień, w przeciwieństwie do poprzedniego, należał do tych zdecydowanie bardziej aktywnych. Pod względem fotograficznym głównie, ale nie tylko. Tym razem nastąpiła klęska urodzaju i miałam problem z wybraniem jednego zdjęcia. Ostatecznie wybór padł na:

DSC_1678_2_12

Nie. W dalszym ciągu to nie jest moje hobby. I raczej nigdy nim nie będzie. Ale żeby nie było – próbowałam zmienić zdanie. Jednak nie wyszło.

Do przeczytania niebawem!

dancewiththecamera

9 Comments Add yours

  1. rokita pisze:

    Wow! Fotka pierwsza klasa 🙂 Podoba mi się ta perspektywa!

  2. El Burro pisze:

    Mi tam też się podoba – szczególnie, że na wodzie:)!

    1. Woda jest fajna – o ile jest gotowana w czajniku na herbatę 😉

      1. Mnich pisze:

        Też tak uważam. 😉

        1. Ale ja umiem pływać. I uwielbiam też kajaki. Widzisz różnicę? 😀

          1. Mnich pisze:

            Tak, nie umiem pływać, a co do kajaków, to ja mam mniejszy rozmiar buta.

            1. Fakt, w pewnym wieku człowiek zaczyna się kurczyć.

              1. Mnich pisze:

                Tak się nie ciesz, Ty też już masz z górki… 😉

Skomentuj

