Relaks nad Zalewem

Hej!

Jak zapowiadałam ostatnio na facebook’u, dziś pokażę Wam jedno z takich miejsc, w które lubię się wybrać, aby się zrelaksować, odetchnąć i naładować akumulatory. Nie jest daleko, więc bez problemu można skoczyć nawet na jeden dzień. Jakie miejsce mam na myśli?

Oczywiście Pieczyska nad Zalewem Koronowskim. Rozpieszczę Was trochę – będzie dziś dużo zdjęć i mało czytania 😉

DSC_1584_1_12

DSC_1594_2_11

Zalew Koronowski to raj dla ludzi, którzy kochają sporty wodne. Różnej maści. Żagle, kajaki, rowerki wodne, łódki wiosłowe (patrz niżej 😀 ), windsurfing, rękawki dmuchane i kółko z kaczuszką – co kto lubi! 🙂

DSC_1612_1_22

DSC_1628_2_31

Ja jednak jakimś wielkim miłośnikiem wodnych sportów nie jestem. Jedynie kajaki uwielbiam i w sumie nic poza tym. Dałam się zaciągnąć na krótki rejs pod żaglami, ale w dalszym ciągu tego nie lubię. Boję się. Nie, to nie dla mnie.

DSC_1649_2_42

DSC_1685_1_23

Jedna z miejscowości nad Zalewem to właśnie Pieczyska.

DSC_1691_3_32

DSC_1703_1_51

DSC_1704_1_61

DSC_1709_2_71

Pieczyska to jedno z takich miejsc, które odwiedzam od lat. Lubię to miejsce i mam z nim całkiem dobre wspomnienia.

P1050345_11

P1050360_11

Jak widać zachody słońca też są tam urocze ❤

P1050596_11

P1050606_11

P1050617_11

Czasem też „uroczo” pada (nie wiem czy to widać na powyższym zdjęciu – złapała mnie ulewa na spacerze i musiałam chować się pod drzewami), ale jak już przyjdzie burza to jest dramat. Serio, w Pieczyskach przeżyłam chyba najgorsze burze w życiu.

Mam nadzieję, że podobała się Wam ta krótka wycieczka. Mam jeszcze trochę zdjęć „wodnych”, gdzie główną rolę odgrywają żagle (spoko, prawie wszystkie zdjęcia robione ze stałego lądu), ale te pojawią się w niedalekiej przyszłości.

Dobrego weekendu!

dancewiththecamera

10 Comments Add yours

  1. Mnich pisze:

    Czy to trzecie zdjęcie od dołu, to jest to na co mówią „rower wodny”?

    1. Tak! Dokładnie! Polecam Ci wsiąść na ten „rower wodny” i popływać sobie po Zalewie. Rozrywka gwarantowana!

  2. Mnich pisze:

    I skąd przystanki autobusowe na plaży…?

  3. rokita pisze:

    Zdjęcia z zachodem słońca wyglądają jak pocztówki 🙂 Nie wiem czemu, ale bardzo lubię zdjęcia z żaglówkami i łódkami, nie wiem, może mają jakiś specyficzny klimat, który tak urzeka 🙂

    1. Zdjęcia ja też lubię. Ale już żaglówek w realu to nie 😛

      1. Mnich pisze:

        Real poszerzył asortyment?

        1. Czasem nawet nie wiem co mam na takie komentarze odpisywać. I nawet mi się nie chce.

  4. Kameralna pisze:

    Poplażowałabym sobie jeszcze. Zdjęcia piękne, oddają klimat. Najbardziej chyba przypadło mi do gustu zdjęcie nr 2 z pomostem i żaglówkami.

    1. Nie dane mi było skorzystać z uroków jeziora. Byłam tam jeden dzień i akurat pogoda była iście mało plażowa a w wodzie zalęgły się sinice. Tyle wygrać! 🙂

Skomentuj

