Czas ucieka…

Witam!

Dziś przychodzę do Was z kolejną partią zdjęć zegarów, które napotykam na swojej drodze spacerując po Bydgoszczy lub też odwiedzając różne inne zakątki kraju i świata. Zapraszam!

DSC_0194_1_11

(Ratusz w Jarocinie)

DSC_0196_1_22

DSC_0221_1_31

 (Kościół św. Marcina w Jarocinie)

Jak już wspominałam przy okazji mojego pierwszego wpisu o zegarach, mam słabość do różnego typu odmierzaczy czasu. Dlatego zawsze jak gdzieś napotkam na swojej drodze zegar i mam przy sobie aparat, to mu po prostu nie odpuszczę 😉

DSC_6167_1_41

(Budynek dawnej „Kolejówki” w Bydgoszczy)

DSC_6174_12_11

(„Sowa” na ul. Mostowej w Bydgoszczy)

DSC_7333_1_51

(Kościół św. Andrzeja Boboli w Bydgoszczy)

Jak już jesteśmy przy temacie zegarów i czasu, to muszę przyznać, że ostatnio nie wyrabiam się. Chociaż mam sporządzony cały harmonogram wpisów na minimum 2 miesiące do przodu (czasem na bieżąco ulega on jednak zmianie) i do każdego sobotniego wpisu przygotowane zdjęcia (tylko do sobotnich, bo środowe powstają na bieżąco), to jednak mimo wszystko się nie wyrabiam. Pisanie zwykle sprawia mi trochę trudności i przez to zostaję w tyle. Muszę nad tym popracować. Moja organizacja czasu w przypadku spraw okołoblogowych niestety jeszcze nieco kuleje.

DSC_8440_1_12

(Budynek na rogu ul. Paderewskiego i ul. Sierocej w Poznaniu. Zabijcie, ale nie wiem co tam jest.)

DSC_8452_1_62

(Ratusz na rynku w Poznaniu)

A tak poza tym to czas bardzo szybko leci i wkrótce mój blog będzie obchodził 1 urodziny! Z tej okazji szykuję dla Was wpis inny niż zwykle 😉 Ale o tym za czas jakiś 😉

DSC_9214_2_11

(Zegar „flisacki” na Katedrze św. Janów w Toruniu)


Dziś również nadeszła pora, żeby Wam coś ciekawego polecić. Na pierwszy ogień pójdzie wpis Michała (michal-gorecki.pl) o tym, jak bezmyślnie ludzie zachowują się na autostradach. Choć może to nie najświeższy wpis, ale stale niezwykle aktualny.

I jako że Was bardzo lubię to dorzucę coś jeszcze. Tym razem po angielsku. Bardzo fajny artykuł dla tych, co mają swoje drugie połówki pomarańczy, jabłka, cytryny czy czego tam jeszcze. Ale nie tylko dla tych, bo uważam, że warto to przeczytać i zapamiętać, bo nigdy nie wiadomo kiedy może się przydać 😉 A mianowicie – parę prostych acz genialnych rad, aby dwóm połówkom żyło się lepiej 😉


I na koniec przypominam, że możecie mnie śledzić również na fejsiku. I polecać znajomym(!!) koniecznie.

Stay tuned!

dancewiththecamera

2 Comments Add yours

  1. Mnich pisze:

    Piękne i zarazem straszne… Od trzech lat czas to mój wróg…

    1. Mam nadzieję, że to tylko sytuacja tymCZASowa.

Skomentuj

