36/52

Hej!

Dziś przychodzę do Was z 36. fotografią Projektu „Moje 52”. Jesteście zainteresowani? 😉

Fotografia ostatniego tygodnia prezentuje się tak:

DSC_2035_21_11

Lubię zachody słońca. Bardzo. I chmury. A połączenie zachodzącego słońca z chmurami to już w ogóle ❤

Do soboty!

dancewiththecamera

8 Comments Add yours

  1. budzu pisze:

    Ale urocze żurawie:D

  2. Mnich pisze:

    Z tym zdjęciem, przeszłaś samą siebie… Nie jestem, ani nie czuję się jakimś znawcą, ale bardzo trafiasz ostatnio m mój gust wszystkim, co zamieszczasz. Co więcej dodać…? – Nie podlizuj się 😉 .

    1. Nie mam komu się podlizywać 😛

      1. Mnich pisze:

        A czytelnicy – to szczur?

        1. Dobrze, wyklaruję. Tobie nie mam zamiaru ani potrzeby się podlizywać. A czytelników ogółem mam tak fajnych, że nie muszę się podlizywać 🙂

  3. rokita pisze:

    Zdjęcie jest boskie, co tu dużo mówić 🙂 Te kolory ^^

  4. El Burro pisze:

    Uwielbiam ten widok:)

Skomentuj

