37/52

Hello!

Zapraszam do obejrzenia kolejnej fotografii tygodnia!

Prezentuje się ona tak:

dwtc_facetwkuchni

Jak to dobrze, że istnieją jeszcze faceci, którzy nie boją się kuchni. Co więcej – chętnie podejmują coraz to nowe kulinarne wyzwania! Lasagne in progress!

Muszę się Wam też przyznać, że jestem mało spostrzegawcza. Normalnie ślepa pała ze mnie i na to nawet gogle nie pomogły 😀 I teraz też sprawdzę Waszą spostrzegawczość. Otóż nastąpiła pewna mała zmiana we wpisach. Kto zgadnie jaka? 😀

Do soboty!

dancewiththecamera

7 Comments Add yours

  1. budzu pisze:

    Ja nie zgadnę, bo jestem ślepa, ale jak wyszła Lasagne?:D

    1. Palce lizać! I pomyśleć, że to takie proste!

  2. budzu pisze:

    Ty pacz:D rzeczywiście:p Zdecydowanie korzystnie to wygląda:)

  3. Mnich pisze:

    Niech zgadnę: chodzi o to, że na Twoim zdjęciu z aparatem przy oku, w rzeczywistości masz je podbite, a aparat miał to ukryć?…

    1. Ty już jak coś powiesz to nie wiadomo czy się śmiać czy płakać. A tak na marginesie – napisałam, że zaszła zmiana we WPISACH a nie ogólnie na BLOGU.

  4. rokita pisze:

    Może coś nie tak z kolejnością? Chociaż niee :p Ty byś się nie pomyliła 🙂

    1. Haha, nie o to chodzi 😀

Skomentuj

