41/52

Cześć!

Październik jest naprawdę wyjątkowym miesiącem jeśli chodzi o bloga. I w sumie nie tylko bloga 😉 Właśnie oglądacie setny wpis! Ogarniacie to? Setny wpis! Ja mam wrażenie, że dopiero co założyłam bloga, a tutaj już tyle rzeczy się pojawiło! Ten czas leci zdecydowanie zbyt szybko ;))))))

Dobrze, dałam już trochę upust mojej radości, więc zapraszam Was teraz do obejrzenia fotografii 41 tygodnia 2014 roku.

Choć nie zawsze udaje mi się zrobić jakieś mega artystyczne zdjęcie, staram się chociaż aby fotografie w ramach projektu wiązały się z czymś, wokół czego kręcił się mój dany tydzień lub też co w danym tygodniu było dla mnie ważne/sprawiło mi radość.

Dlatego dzisiejsza fotografia prezentuje się tak:

dwtc_powrotdosiatkowki

(Zdjęcie w powiększeniu wygląda zdecydowanie lepiej)

Ostatnio pierwszy raz od 4 lat miałam w rękach piłkę do siatkówki. Trochę się obawiałam, że będzie lipa ale… pewnych rzeczy się nie zapomina 😉 Ach, chyba Wam wcześniej nie wspominałam, ale bardzo lubię grać w siatkówkę. Nigdy nie byłam jakoś super wysportowana, ale siatkówka to chyba jedyna dziedzina, w której radziłam sobie całkiem dobrze. Szkoda, że już nie mam okazji, żeby sobie tak choć trochę regularnie pograć.

Mam nadzieję, że pogoda nadal nas będzie rozpieszczać – chciałabym jeszcze w tym roku choć parę razy wciągnąć dresy i odwiedzić pobliskie boisko.

Do usłyszenia niebawem!

dancewiththecamera

3 Comments Add yours

  1. Mnich pisze:

    Gratulacje! 😀 Ja też jako szanujący się kaleka sportowy, zainwestowałem w rolki i ponownie nauczam się jechać do przodu… (Dobrze, że tego nie widzisz) Dla wszystkich cwaniaków: to nie jest jak jazda na rowerze! – Po 14 latach rozłąki z łyżwami, kiedy to jeździło się bardzo zachowawczo, udało mi się tą umiejętność zapomnieć.

    1. Rolki są następne na mojej liście. Marzy mi się start w półmaratonie. Może nawet w przyszłym roku 😀

  2. Mnich pisze:

    To jednego kibica już masz! 😀

Skomentuj

