42/52

Witajcie!

Dziś mam dla Was 42. zdjęcie tygodnia. Zapraszam!

Dużo się ostatnio dzieje, pewne rzeczy się zmieniają. Ale całe szczęście znajduję jeszcze trochę czasu na spacery z aparatem. W końcu trzeba wykorzystać ostatnie chwile dobrej pogody.

Udało mi się też dokończyć sesję kolejową, którą wcześniej brutalnie przerwał mi deszcz. Nareszcie!

Więc dziś w ramach Projektu 52 będzie mały sneak peek 😉

dwtc_zdzbloprzytorach

Już wkrótce… 😉

Trzymajcie się!

Martyna

P.S. Zostało już tylko 10 zdjęć do końca projektu! 🙂

8 Comments Add yours

  1. Mnich pisze:

    Ja cie kręce! Wpisy dzień – po dniu! Rozpieszczasz nas, tylko gdzie pomizianie pod bródką…?
    Osobiście mam wielki sentyment do naszej kolei, chociaż zadłużonej i upadającej, nie wspominając już, jak trzeba uważać, żeby nie wpakować się w przepłacenie za bilety, np. do Torunia… Kojarzy mi się z dzieciństwem, a i to miejsce nie jest mi obce. Pozdrawiam Rocznego Niemowlaka! 😉

    1. Niemowlęctwo kończy się z upływem 12 miesiąca życia, także wiesz… 😛
      A co do kolei – Pytałam na fb co chcą ludzie w najbliższym wpisie o Bdg zobaczyć i jak na razie kolejowa sesja przegrywa z jesienną 😦

      1. Mnich pisze:

        Gdyby nie ten fb…

        1. Mogłabym to zdanie na różne sposoby dokończyć 😛

  2. rokita pisze:

    Bo w Twoim wykonaniu każda sesja jest super więc ciężko nam zdecydować 🙂

    1. Miło mi to słyszeć 😉 Dzięki!

  3. Ty tez sie trzymaj. Pozdrawiam Beata

Skomentuj

