Czuję jakiś taki pociąg do Bydgoszczy

Witajcie!

Dzisiaj będzie o Bydgoszczy. Jednak trochę inaczej niż zwykle. Nie będzie dziś kadrów z tych znanych i powszechnie lubianych miejsc w mieście. Tym razem stawiam na mniej uczęszczane zakątki.

Długo się przygotowywałam do tego seciku. Kilka razy wybierałam się robić zdjęcia. Czasem zawiniła pogoda, czasem był inny pomysł lub inne możliwości. Ale w końcu po długim czasie udało mi się zebrać satysfakcjonującą ilość zdjęć, aby mógł powstać dzisiejszy wpis. Tadam.

Koniec tego pokracznego wstępu. Do sedna!

Ale najpierw musi być zagadka!

DSC_3228_1_13

Gdzie zostało wykonane zdjęcie? Standardowo na odpowiedzi w komentarzach czekam do najbliższej soboty, do godziny 11:59 😉


Uwaga! Będzie dużo zdjęć. Bo Was lubię, o! 🙂

Jak już się pewnie domyśliliście dziś motywem przewodnim będą tory kolejowe. Pomysł zrodził się całkiem przypadkiem. Pewnego razu na spacerze mieliśmy przymusowy postój przy przejeździe kolejowym w okolicy ul. Flisackiej (Bydgoszcz Zachód). Z nudów zaczęłam robić zdjęcia i efekt końcowy tak mi się spodobał, że później długo męczyłam mojego Asystenta, żebyśmy poszli fotografować tory.

BYDGOSZCZ ZACHÓD

dwtc_przejazdflisacka

dwtc_stacjabydgoszczzachod

dwtc_bydgoszczzachod

Długo nie mogliśmy się zebrać, bo zawsze coś było ważniejszego, albo mieliśmy inny pomysł, albo nadarzała się okazja by akurat wybrać się gdzieś indziej i tory mogły poczekać.

Jednak w końcu nam się udało. Zaplanowaliśmy gdzie po kolei się wybierzemy. Było idealnie… Dopóki nie złapał nas deszcz. Myślęcinek i Bydgoszcz Rynkowo fotografowałam spod parasola. Z reszty planów zrezygnowaliśmy bo przemokliśmy.

MYŚLĘCINEK

dwtc_torymyslecinek

dwtc_pociagwmyslecinku

dwtc_torywmyslecinku

BYDGOSZCZ RYNKOWO

dwtc_toryrynkowo

dwtc_stacjarynkowo

dwtc_pociagwrynkowie

dwtc_stacjawrynkowie

Wyznając zasadę „do trzech razy sztuka” zrobiliśmy jeszcze jedno podejście. Tym razem pogoda dopisała – wybraliśmy taki dzień w roku, że nie mogło być inaczej 😉 ❤

PRZY CMENTARZU NOWOFARNYM

dwtc_przycmentarzuartyleryjska

dwtc_toryprzycmentarzu

dwtc_toryprzyartyleryjskiej

RYNKOWO-WIADUKT

dwtc_bocznicarynkowowiadukt

dwtc_toryrynkowowiadukt

dwtc_rynkowowiaduktrozmazane

Mam nadzieję, że podobał się Wam taki odmienny wpis o Bydgoszczy. Na pewno nie jestem rasowym trainspotterem, ale muszę przyznać, że wciągnęłam się trochę w takie kolejowe klimaty. Dobra wiadomość dla fanów ciapągów – mam więcej takich zdjęć i z pewnością jeszcze nie raz się wybiorę w tego typu plenery, więc możecie w przyszłości spodziewać się kolejnych kolejowych wpisów. Mam też dobrą wiadomość dla tych, co nie czują pociągu do pociągów – nie martwcie się, mam mnóstwo innych tematów w zanadrzu, nie zrobi się tu monopociągowotematycznie 😉

Udanego weekendu!

Martyna

Skomentuj

