44/52

Hej!

Czas oszalał i ucieka bardzo szybko. Ale przyznam, że po cichu mam nadzieję, że już taki rozpędzony dobije do końca 2014 roku. A to dlatego, że skończę wtedy również Projekt „Moje 52”, który zaczyna mi powoli dawać się we znaki.

Żeby nie było – fajna zabawa, ale powoli przestaje mi wystarczać czasu. I kreatywności, bo nie ma co ukrywać, że wymyślanie wciąż czegoś nowego właśnie kreatywności wymaga. Mam jedynie nadzieję, że wybaczycie mi fakt, że dawno nie było eksperymentowania z dymem, wodą itd… 😉

A 44. fotografia prezentuje się następująco:

dwtc_herbatazgazeta

Zdjęcie nosi roboczy tytuł „Aby w braku czasu znaleźć czas”. A to dlatego, że właśnie ja to usiłuję robić – znajdować czas. Jestem uparta i dotrwam do końca projektu, ale powiem otwarcie, że podejmując się go na początku 2014 roku nie myślałam, że będzie tak ciężko. True story. Niby takie 52 zdjęcia na rok to pikuś, jednak okazuje się, że wcale nie jest tak różowo. Ale nie ma co narzekać – w dalszym ciągu uważam, że… jest radość 😉

Kończę, bo pisząc ten tekst powoli zaczynam przybijać gwoździa 😉

Trzymajcie się!

Martyna

2 Comments Add yours

  1. rokita pisze:

    Prezentuje się całkiem przyzwoicie, tak jak jej 43 poprzedniczki 🙂 Jak ten czas leci! Lubię zdjęcia, w których jeden punkt jest ostry a tło rozmyte, łatwo dzięki temu zwrócić uwagę odbiorcy na konkretny szczegół. Co do wyzwania to podziwiam, że tak długo wytrwałaś, wielki szacun. Ja mam raczej słomiany zapał, więc skończyłoby się pewnie na kilku zdjęciach 😛

    1. No cóż – słowo się rzekło publicznie to i przerwać nie mogę 😉 Ale chwilami jestem naprawdę zmęczona 😉

Skomentuj

