Naleśnikowy Potwór

Cześć!

Mam na imię Martyna. Mam 25 lat. Jestem Naleśnikowym Potworem.

Jest na sali ktoś, kto nie lubi naleśników? Ja je wprost uwielbiam. Mogłabym je pochłaniać w każdych ilościach, w każdej postaci, z każdymi dodatkami. No dobra – z większością dodatków 😉

dwtc_pancakeszowocamiiczekolada

(Pancakes z truskawkami, bananami i czekoladą)

dwtc_pancakeszowocamiisyropemklonowym

(Pancakes z owocami i syropem klonowym)

Ale podobnie jak Johnny B. też… lubię placki! Oczywiście nie każde, bo jakoś ziemniaczane do mnie nie przemawiają. Ale inne – czemu nie. Pod warunkiem, że nie są w ramach śniadania. Słodkie śniadania to nie moja bajka 😉 Więc tak jak bardzo marzy mi się wyjazd do Francji, tak wizja tamtejszych porannych posiłków na słodko jakoś mnie nie zachęca.

dwtc_plackizborowkami

dwtc_placuszkizborowkami

(Placki z borówkami)

Zdecydowanie muszę popróbować samemu przyrządzić jeszcze różne inne rodzaje placków. Póki co najbardziej ekstremalna rzecz z kategorii naleśniki/placki, która wyszła z mojej patelni to naleśniki bez jajek i mleka. Do takich szalonych eksperymentów zmusiły mnie kwestie alergiczne. Przyznam, że nawet dobre toto, nawet w smaku przypominało zwykłe naleśniki. Ale cholerstwo tak długo się smażyło, że gdyby musieć wyżywić tym całą rodzinę to spokojnie dzień od świtu do zmierzchu ma się z głowy.

dwtc_plackizjablkami

(Placki z jabłkami, jabłka z plackami – co kto lubi)

Tak więc skoro znacie już mój kolejny sekret – zamiłowanie do naleśników – to ja się będę żegnać i życzyć Wam fantastycznego weekendu! 🙂

Pa!

Martyna

ROZWIĄZANIE ZAGADKI Z UBIEGŁEGO TYGODNIA:

Generalnie jakaś lipa, bo nikt nie podjął się rozwiązania zagadki. Zdjęcie zostało wykonane na ul. 20 stycznia.

Ej, mam w przyszłości umieszczać dalej zagadki czy dać sobie spokój?

2 Comments Add yours

  1. rokita pisze:

    Umieszczać, umieszczać. Nie miałam czasu przejść się tym razem po mieście, ale wiedziałam, że to secesja, więc i tak dobrze 😛

Skomentuj

