To nigdy nie będzie moim hobby

Witajcie!

Nienawidzę, gdy jest mi zimno. A zimą zawsze jest mi zimno. Szczególnie w stopy. Dlatego mój zestaw podstawowy na zimę to kocyk, ciepłe kapcie, dresik, kubeł herbaty i dobra książka.

Nienawidzę, gdy jest mi zimno. Dlatego dziś podejmuję – raczej nieudolne próby – odgonienia nadchodzącej zimy.

 dwtc_cumuja

dwtc_cumuja2

Chciałam dziś przy okazji wciągnąć Was do dyskusji na temat przyjaźni. Ale w końcu doszłam do wniosku, że nie będę się jakoś szczególnie w tym temacie rozwodzić.

dwtc_morswindsurfing

dwtc_plynanadechach

Po prostu… doceniajcie swoich przyjaciół. Przyjacielem wcale nie musi być ktoś, z kim często się widujecie, dobrze rozumiecie itd. To nie zawsze znaczy, że ktoś jest Waszym przyjacielem. Albo inaczej – nie tylko to może oznaczać, że ktoś jest przyjacielem.

dwtc_zagle

dwtc_scigajosie

dwtc_regaty

Ostatnimi czasy miałam kilka takich sytuacji, które bardzo wyraźnie pokazały mi, co to jest tak naprawdę przyjaźń. Na czym to tak naprawdę polega. I nie zawsze ktoś, kto jest przy Tobie za każdym razem gdy jest dobrze, będzie też w sytuacjach, kiedy jest źle.

dwtc_przechyly

I absolutnie nie chodzi mi teraz o to, aby uważać na ludzi, bo się mogą na nas w chwilach słabości wypiąć.

Dziś chcę Wam przekazać coś zupełnie odwrotnego. Po prostu umiejmy doceniać tych, którzy być może na co dzień są zdystansowani, ale potrafią być/pocieszyć/coś pomocnego powiedzieć (nawet czasem nieświadomie) wtedy, kiedy najbardziej tego potrzebujemy.

dwtc_ciszanajeziorze

No. To taki mój mały apel.

Pisząc to chaotyczne „coś” myślałam o kilku osobach, którym teraz chciałabym po prostu powiedzieć: dziękuję.

Trzymajcie się!

Martyna

P.S. Jak lubicie takie żeglarskie klimaty to odsyłam Was do mojego poprzedniego wpisu – myślałam, że może dam radę się przekonać do żagli, ale nic z tego 😛

8 Comments Add yours

  1. budzu pisze:

    Spróbujemy znowu za rok^^ Tym bardziej, że zdjęcia wychodzą śliczne:) A i temat wdzięczny:)

    1. Nie wiem co Ty chcesz próbować za rok, ale mnie proszę do tego nie mieszać 😛

  2. budzu pisze:

    Jakoś podstępem Cię załadujemy znowu na łódkę:p

      1. budzu pisze:

        Coś wymyślimy:p tylko najpierw niech trauma trochę ucichnie:p

  3. Żeglowanie jest cudowne!

    1. E tam, beznadzieja 🙂

Skomentuj

