47/52

Heeeeelo!

Dziś szybki wpis – 47. zdjęcie tygodnia! Enjoy!

dwtc_chorowaniejestzle

Jedyne co mam do powiedzenia to: I’m sick of being sick!

Trzymajcie się zdrowo!

Martyna

10 Comments Add yours

  1. rokita pisze:

    To zdjęcie mówi samo za siebie podpis był zbędny 😛

    1. Serio? Nie sądziłam, że uda mi się tak dobrze zdjęciem oddać sytuację.

  2. jokerDM pisze:

    a to czarne pod głową „temu misiu” co wystaje?

    1. To nic innego jak telefon. A tak w ogóle to małpka a nie miś, o! 😀

  3. Neko pisze:

    Zdrowiej szybko. PS. Mam taki sam kubek na herbatę, moja siostra mówi na niego miska, bo wielki xD

    1. Mi on również służył jako miska. Choć nazywam go zwykle inaczej – KIELISZEK 😀

  4. rokita pisze:

    A jak wrażenia po lekturze? Bo zapewne do tego czasu już przeczytałaś tę książkę ze zdjęcia 😛 Jestem ciekawa, bo słyszałam, że ją zekranizowano i że film jest całkiem, całkiem.

    1. Jak dla mnie – świetna książka. Mimo że ma jakieś 700 stron, to przeczytałam ją bardzo szybko. Łatwo się czyta, zmusza do zarywania nocy. Tylko mi trochę język przeszkadzał, ale być może to wina tłumaczenia. Niemniej jednak – polecam.

  5. rokita pisze:

    No to w takim razie na pewno się za nią zabiorę, bo uwielbiam czytać książki 😉 Zwłaszcza te fajne i wartościowe 😉

    1. Nie wiem, czy nazwałabym ją jakąś super wartościową. Fabuła, której nie udało mi się przewidzieć w trakcie czytania. Lekka, przyjemna, można się czytając zrelaksować. I irytować na durnego głównego bohatera 😛

Skomentuj

