48/52

Hej!

Zimno za oknem, a zeszły tydzień spędziłam w domu pod kołdrą w towarzystwie wagonu chusteczek higienicznych, więc nie za bardzo miałam jak i kiedy wyprowadzić aparat na spacer, więc zapraszam na kolejne WEWNĘTRZNE zdjęcie tygodnia. To już nr 48!

dwtc_wtrakciekonsumpcji

Myślałam, że jak będę wracać z pracy w okolicach godz. 18:00-19:00 to już nic mi się nie będzie chciało. I zwykle tak jest, że padam na twarz i nie mam na nic siły, ale tym razem było inaczej. Przez przypadek znalazłam prosty przepis i tak mi ślina napłynęła do ust, że zmodyfikowałam go dostosowując do składników które miałam w domu i… upiekłam babeczki 🙂

Mój Asystent już mi oznajmił, iż ma nadzieję, że częściej będzie mnie nachodzić ochota na pieczenie po pracy. Łudzi się, że będzie się załapywał na coś pysznego, ha ha! 😀

Pięknego tygodnia!

Martyna

2 Comments Add yours

  1. rokita pisze:

    Pada śnieg, pada śnieg! Widać, że nadchodzi zima:) Moja mama też ostatnio piecze… babeczki marchewkowe, ale marudzi, że jest przy tym dużo roboty, a szkoda bo są pyszne 😉 Zdjęcie, hmm niby banalny kadr, bo taki minimalistyczny i prosty, ale wcale nie oklepany, jest bardzo fajny bo bez zbędnych rozpraszających elementów dookoła. Mam nadzieje, że choróbsko już przepędzone, kuruj się, kuruj bo mam ochotę na zimowe pejzaże w Twoim wykonaniu 🙂

    1. No kuruję się, kuruję. Już jest nieźle 🙂 Ale zimowych pejzaży póki co nie będzie bo:
      a) nie ma śniegu (nad czym specjalnie nie ubolewam :P),
      b) nie mam W OGÓLE czasu na robienie zdjęć. Nie pamiętam kiedy ostatnio miałam chwilę, żeby wyprowadzić Nikosia na spacer!
      A śnieg sam mi się włączył!

Skomentuj

