50/52

Hej!

Dziś radosna fotografia tygodnia, ponieważ pierwszy raz od połowy października udało mi się wyprowadzić Nikodema na spacer. Na caluśkie 21 minut! Szok i niedowierzanie!

dwtc_rozmazanyaniol

Nawet nie zdajecie sobie sprawy jak cholernie mi tego brakowało! Już zdążyłam zapomnieć, jaka to fantastyczna przyjemność. Muszę się jakoś ogarnąć, żeby częściej znajdować czas na spacery z aparatem. Będzie to nie lada wyzwanie (o nie, kolejne!?!) patrząc na to, że w tygodniu jak wychodzę z domu ok. 7:40 to wracam dopiero po 18:00…

Na studiach zawsze powtarzaliśmy „no kto, jak nie my?”… No więc kto, jak nie ja? 🙂

Nie ma mocnych – muszę JA!

Trzymajcie się ciepło!

Martyna

Skomentuj

