Wkurza, ale cholernie dobrze wygląda

Witam!

Dziś kilka kadrów, przedstawiających coś wkurzającego, ale cholernie dobrze wyglądającego. Ciekawi? 🙂

Oczywiście mowa o zimie. A dokładniej o śniegu!

dwtc_krzewikwogrodzie

dwtc_sniegnakrzakach

dwtc_czapeczkisniegowe

Ja rozumiem, że białe Święta, że to super, że ładnie, że miło i przyjemnie. Niektórzy tak bardzo pragną śniegu, ale jakoś chętnych do odśnieżania mojego chodnika w kolejkach nie widzę…

dwtc_sniegiempokrytykrzak

dwtc_galazkipokrytesniegiem

dwtc_malesopelkinagalazkach

dwtc_kropelkosopelki

Nie cierpię zimy i śniegu, bo zawsze wtedy jest mi zimno, niezależnie od tego ile warstw ciuchów na siebie ubiorę – taka już moja pokręcona uroda. Mogę wyglądać na 30kg więcej i być ubrana na cebulę, ale jest ogromne prawdopodobieństwo, że i tak w końcu zmarznę.

dwtc_osiedlowasciezka

dwtc_osniezonerozwidlenie

dwtc_lesnazimowaaura

dwtc_elektrycznoscnahoryzoncie

Ale tym razem dałam się wyciągnąć na spacer. I to do lasu! Szok i niedowierzanie! I było całkiem nieźle… Ech, zima da się lubić, ale jedynie zza szyby, w ciepłych kapciach, z kubkiem gorącej czekolady… I z ochotnikiem do odśnieżania 😉

Trzymajcie się mroźnie! 🙂

Martyna

4 Comments Add yours

  1. rokita pisze:

    Piękna ta Twoja zima! Szkoda tylko, że śnieg się odrobinę spóźnił, ale i tak doceniam tę odrobinę bieli. W centrum nie wygląda to jednak tak ślicznie.

    1. To jest akurat na Miedzyniu. Faktycznie w mieście szału nie ma, ale w sumie ja nie narzekam 🙂

  2. Weronika pisze:

    Zimą też najchętniej nie wychodziłabym z domu. Jestem potwornym zmarzluchem.;)

    1. Witam w klubie! 🙂

Skomentuj

