52/52!!!!!!!

Hello!

Oto nadszedł dla wielu długo wyczekiwany dzień. Powitanie nowego roku, imprezy do rana, spożywanie trunków wysokoprocentowych też do rana, strzelanie fajerami, zapominanie o niezrealizowanych postanowieniach itd… Co kto lubi!

Ja natomiast dzień ten wyczekiwałam z zupełnie innego powodu. Dziś definitywnie żegnam się z Projektem „Moje 52”! Nareszcie!

Koniec tego dobrego!

dwtc_koniectegodobrego

To była ciekawa przygoda, ale pora odpocząć. Zdecydowanie. Wkrótce pojawi się jeszcze podsumowanie moich rocznych zmagań z tym wyzwaniem. Tak, śmiało mogę określić to wyzwaniem, ponieważ wymagało to ode mnie dużo pracy, cierpliwości i samozaparcia. Były momenty, kiedy myślałam, że nie dam rady. Były momenty szaleństwa, kiedy podejmowałam się dodatkowych, tymczasowych wyzwań/projektów fotograficznych.

Tak. To niewątpliwie była fajna przygoda. Ale wrzucam na luz. W najbliższym czasie częstotliwość wpisów spadnie do jednego w tygodniu. Ponadto planuję systematycznie wprowadzać pewne zmiany/nowości.

Ale na wszystko przyjdzie czas.

A teraz jest czas, aby życzyć Wam szczęśliwego nowego roku! Bawcie się dobrze na imprezie Sylwestrowej. Albo śpijcie dobrze, jeśli planujecie po prostu walnąć się do wyra.

Trzymajcie się!

Martyna

P.S. Kurcze, jestem z siebie dumna. Wprawdzie może nie do końca zrealizowałam swoje założenia dotyczące tego projektu, ale mimo wszystkich przeszkadzaczy udało mi się dotrwać do końca 🙂 Jest radość! 🙂

2 Comments Add yours

  1. rokita pisze:

    Gratuluje 😉 i życzę wytrwałości na Nowy Rok!

Skomentuj

